Lekker bezig weer Evelien!!
En wat Joeri betreft; ik moest aan hem denken aangezien hij dus die periode afwezig bleek op Instagram. Hij heeft niet een eigen show op Q-Music natuurlijk, maar is wel af en toe bij evenementen en soms ook aanwezig in de studio voor zover ik weet. Zo maakt hij volgens mij ook de tunes enzo, but not sure about that. Het is niet heel voor de hand liggend uiteraard, maarja, dat was Bella ook niet toch?
Met andere woorden: het kan gewoon een wenskandidaat (van ongeveer iedereen hier) zijn die toevallig niet postte in die periode, maar het zou ook die kandidaat zijn die er elk jaar weer is die maar een klein groepje kijkers kent en de rest erop reageert met: 'Waarom doen ze nooit meer BN'ers in zulke programma's?'
Wanneer ik denk aan Merel en Evelien denk ik dat zij 2 écht grote namen zijn die dit jaar meedoen (iedereen kijkt toch weleens RTL Nieuws/HvNL?), dus zal het mij niet verbazen als er wat minder grote namen naast staan. Hoewel: Stefan, Jetske, Bart en Typhoon/Glenn zijn natuurlijk ook grote namen in hun eigen gebied die iets breder ook nog wel gekend worden. Die andere namen zeggen mij persoonlijk minder (met uitzondering dus van Nicolaas, maar geen grote naam). En natuurlijk is het nu niet de bedoeling dat wij nu gaan bepalen wie bekend genoeg zijn of niet. Van zo'n gesprek blijf ik sowieso liever (principieel) vandaan aangezien het echt gaat om persoonlijke smaak en genres/gebieden, maar ik denk dat het team van widm zich oprecht in de handen mag knijpen als ze deze mensen hebben weten te strikken, alleen Merel en Evelien al!
Hoe dan ook, ik denk dat we qua kandidaten in de tv/media & journalistieke wereld wel heel wat hebben, maar ik hoop dat we nog iemand gaan ontdekken uit de sport, schrijverswereld of muzikale kant. Want eigenlijk zou dat ook gewoon leuk zijn (en tot nu toe is er altijd wel zo iemand die meedoet). Ik denk dat er dit jaar trouwens geen YouTubers meedoen, maar ook dat zou nog een mogelijkheid zijn; hoewel dit ook onder media valt en met een Bart/Jetske/Glenn er ook al wat herkenning voor jongeren zou kunnen zijn?
Gewoon dus even wat gedachtenspinsels van mij, je mag het best aan de kant schuiven natuurlijk