Mooi gevonden die/dat(?) anagram. Najib Amhali heeft tijdens de opnameperiode één keer getweet. Opvallend wel: voor de rest sinds 4 april helemaal niet meer. Ik sluit het niet uit.
Dankjewel
4 april is ook nog zijn verjaardag. Maar is hij niet ergens anders opgedoken ook nog? Of dat hij heeft opgetreden in de opnameperiode? Misschien met Gabbers? Speellijsten van verleden zijn altijd wat moeilijker te achterhalen.
Dan zou ik het toch vooral grappig vinden als we nu allemaal anagrammen van kandidatennamen krijgen. Dat we nu vol spanning zitten te wachten op een onthulling terwijl dit alvast de eerste is
als er nog iets volgt zou dat op zich wel een leuke manier van bekend maken zijn
simpel en toch anders dan anders. Ze hebben ons in ieder geval op scherp gezet nu
Edit: wat betreft de Gabbers tour van Najib, 13 mei hadden ze een open repetitie (zou nog net kunnen als ze 14e vertrekken?), de optredens in de Ziggo waren eind juni. Ik denk dat de kans wel aanwezig is dat ze tussendoor ook nog andere open repetities/optredens gedaan hebben ter promotie. Maar heb Najib nog niet ergens kunnen zien in de opnameperiode.