Dan zitten baha en Pieter ook nog bij de jacht op Joke in een groep die echt amper een rol heeft in de uitvoering van die opdracht. Als de mol daar bij de paarden zit, is t een raadsel voor mij hoe 4 kandidaten tot de beslissing kwamen om geen pasvragen te gaan verzamelen of geld te branden. En hoe zij zo gemakkelijk besluiten de opdracht af te blazen.
Misschien moeten we dit dan toch maar afdoen als een hele onnozele beslissing van een aantal kandidaten.
- Pascale had in de helikopter een nog kleinere rol en al helemaal geen invloed op de pot.
- Van de vier zijn er nu nog slechts twee over en leek Lloyd van de drie het meest interesse in de pasvragen te hebben. Ik vermoed dat Katrien, Lloyd en Jeffrey gewoon bevangen waren door het moment en zonder goed na te denken enkel gefocust waren op het afnemen van het voordeel/pasvragen van Joke. Joke zette gewoon te hoog in met de verdeling, maar deed verder niet veel verkeerd.
- Baha, Pieter en Steve (die aangaf nep te mollen) deden daarentegen eindeloos over het paardrijden en het geld branden. Dit was toch wel erg verdacht vond ik.
Misschien speelde de mol wel in op het scenario: De loper en de auto komen tot een akkoord, rijden in no time alle posten af en verdelen onderling de jokers. En zij doen met de paarden zo langzaam mogelijk om de schade qua geld te beperken.