Ik weet niet of dit een spoiler is , maar ik gooi het toch voor de zekerheid maar even tussen spoilerhaken.
Ik heb de kandidaten op dit moment al in vier verschillende kledingssetjes, sommigen zelfs in vijf gezien:
-
De eerste vrijgegeven groepsfoto-De leadershots en persoonlijke kandidaatfoto's
-De foto die in het molboekje staat n.a.v. de graffitiposter
-De kandidaten die op de brug rennen in de leader
-De groepsfoto aan het eind van de leader
De vraag is dus: VIJF kledingssetjes in één aflevering? Is dat mogelijk? Of is het zo dat we (tot mijn grote vreugde) dit seizoen weer te maken hebben met een afvallerloze aflevering 1?
Ik postte dit na het uitkomen van de leader in het "Wie is de Mol? 2019" topic op het 2018 board. Nu er geen algemener topic is waar ik dit in kan plaatsen, doe ik het even hier.
Ik heb aan de hand van de vijf verschillende kledingssetjes (zie hieronder) en de promo gepost door Brtdm even e.e.a. met elkaar gecombineerd.
-
De eerste vrijgegeven groepsfoto-De leadershots en persoonlijke kandidaatfoto's
-De foto die in het molboekje staat n.a.v. de graffitiposter
-De kandidaten die op de brug rennen in de leader
-De groepsfoto aan het eind van de leader
Stel, de promo is in volgorde van de aflevering, waar ik even van uitga, dan kom ik op het volgende uit:
-Opdracht 1: Vrijstellingen in kisten. Kledingssetjes komen niet overeen met een groepsfoto. Kledingssetje was eerder al te zien in korte leadershot van deze opdracht.
-Opdracht 2: Dansen. We zien Rick Paul met hoedje, Nikkie met een Guns N' Roses t-shirt, Sinan met een blauwe blouse en Nielson met bril en roze shirt. Dat is hetzelfde als op de groepsfoto aan het eind van de leader.
-Opdracht 3: Fietsen. Robèrt in een groene polo en Merel in een geel t-shirt. Dat is hetzelfde als de eerste vrijgegeven groepsfoto (zie spoilertag hierboven om naar die foto gestuurd te worden). Kandidaten biechten ook in die kleding (Jamie, Evi).
-Test / executie: Robèrt in blauwe polo. Andere mensen die je in laatste shot ook in dezelfde kleding zitten als op de foto van de muurschildering.
Met andere woorden: het lijkt erop dat dit inderdaad allemaal uit aflevering 1 komt, en dat er gewoon iemand af gaat vallen ondanks dat er 10 vrijstellingen te verdienen zijn. Vanwaar gaan ze aan het eind van de aflevering anders klaarzitten voor een executie?