Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Komt redelijk in de buurt
Moet ik iemand herkennen in deze foto?!
De vrouw zou Merel kunnen zijn. Kleding, postuur, het haar. En ze is als enige geblurd. Waarom zouden ze dat doen als het Bettina van Vleuten uit Loon op Zand is?
Ik zie zelfs Rik er niet in...
Kan er niet een speciaal spoiler topic voor die foto gemaakt worden? Het is niet meer echt een spoiler dan wel niet een 'welles-nietjes-wat-ben-jij-dom-dat-je-dit-niet-ziet' onderwerp geworden. Ik zie er alleen Rick in, die vrouw is helemaal niet geblurd, die beweegt gewoon. Mijn telefooncamera doet niet anders met mensen als ze niet compleet stil staan.
Ik denk dat de discussie rondom die foto ondertussen wel afgerond. Aan een ieder wat hij of zij erin ziet, een eenduidig antwoord komt er toch niet. En waarom zouden we dat uberhaupt willen. Verpest alleen maar het kijkplezier is mijn mening. Maar buiten de foto is er er weinig spoilergevoelige info te bespreken, dus een los topic voegt niks toe, en komt er niet.
Na de laatste (dubbele) executie is het toch duidelijk dat de finalisten daadwerkelijk op die foto staan? Niets, Merel en Sinan. Alleen Sarah moet nog afvallen.
Jawel hoor. Hij zit onderuitgezakt naast Niels. Je ziet een klein stukje van zijn hoofd.
En hier gaan we weer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
430 gasten en 3 vaste bezoekers