Ik had ergens gelezen dat iemand met 'connecties met WIDM' dit had gecheckt en die beweerde dat er geen spoiler uit te halen valt.
Maar wat ik me dus afvraag, als dat zo zou zijn (ik geloof die connecties dus niet) waarom dan dat loop shot met maar 5 mensen. Dat doe je alleen als er dus al mensen afgevallen zijn.
Je gaat niet twee groepen apart laten lopen en filmen voor een opdracht. Of de hele stijl van WIDM moet nieuw zijn dit jaar maar dat lijkt mij niet.
Daarom denk ik ook, dat je goed zit met de afvallers, niet de volgorde misschien maar wel de personen.
Onzin. Ik weet dat Wie is de Mol (en dat is spijtig naar mijn mening) inderdaad minder vaak losse groepen naar verschillende opdrachten stuurt zoals bij de Belgen maar het kan wel degelijk.
2009 waren er 2 groepen van 5 die vrijstellingen moesten vinden. Stel een groep van 5 was daar gespot en op de foto gezet hadden wij gedacht dat dit de laatste 5 zijn terwijl daadwerkelijk was het aflevering 2 en zaten alle 10 de kandidaten nog in het spel...
Of in 2013 bij de bunjee opdracht.
Er zijn wel vaker losse opdrachten met losse kandidaten en mede daarom vind ik de spoilers tot nu toe nog niet zo interessant.
Bovendien die persoon met connecties is mijn collega van Tunnelvisie, die af en toe contact heeft met iemand van de media afdeling van widm. Natuurlijk gaat niemand een spoiler bevestigen maar zij vertelde dat kandidaten niet altijd bij elkaar zijn voor een opdracht.
Dus 2 groepen van 5 of 1 groep van 6 die op 3 fietsen letters moet verzamelen terwijl de andere 4 een andere opdracht doen.
Ik mis dat soort opdrachten sowieso, dat kandidaten elkaar later info moeten geven en je maar moet hopen of dat klopt.