Iedereen jumpt hier van Evelien naar Merel lijkt het wel
Lijkt op de Stine vs Simone van vorig jaar. Ik moet na Evi van Sarah afstappen als mogelijke verdachte. Na vorige week zo openlijk afgaan terwijl ze haar naambordje meepakte, deze week met Merel de verhuizing goed begeleiden, niks fout doen bij de kledingopdracht. Sinan kan ik niet goed plaatsen, dan doet ie kandidaten dingen (Evelien meevragen uit de kamer te gaan terwijl een mol een kandidaat graag laat zitten) + (openlijk zijn joker splijten) en ook weer niet.
Merel verdenk ik niet, ze is teveel de vrouwelijke Jan aan het worden. Fanatiek in spelletjes, oprecht pissed als dingen niet lukken. Dat ze een vrijstelling in haar joker van vorige week vindt mja.. zegt niks. Ja een mol kan voorkennis hebben over de ligging van de jokers, of dat ze gemarkeerd zijn. Wel denk ik dat Merel het tot de finale kan schoppen als winnares, niet als mol. Evelien wint door Merel schaatmat te zetten het jenga, pakt zo 3 jokers. Als mol maakt dat niet echt uit. Je hebt ze niet nodig maar het geeft je kandidatenprofiel meer smoel.
Robert zou fantastisch zijn als mol, Sinan ook. Toch verwacht ik het niet. Rick Paul zou ook nog zo maar kunnen. Moet misschien hem maar beter in de gaten gaan houden. Ik ben er dus nog niet over uit.