Sinan. Zeker niet met 100% overtuiging, en mogelijk zit ik om half tien vanavond zachtjes snikkend met nul punten op de bank. Maar de man gedraagt zich vaak zo bizar (en heeft m.i. wel degelijk molgedrag laten zien) dat ik toch steeds weer bij hem terugkom. En ik weet dat het programma niet 'Wat Is De Hint' heet, maar er wijzen de prachtigste aanwijzingen naar onze brombeer.
"Je had kunnen weten dat Sinan de mol is, want al in aflevering 1 keken Evi en Rick Paul op hetzelfde moment naar hem op het moment dat Rik deze bekende woorden sprak: "Behalve de mol. Die hoeft nooit naar huis.""
ALS Sinan vanavond overleeft, kom ik m'n tunnel niet meer uit.
Ik hoop het Blip, want Sinan is mijn favoriete deelnemer. Dat was hij al voor het seizoen begon, maar in het programma ook zeker. Het lijkt me echt hilarisch als hij het zou zijn.
Ik ga nu toch maar voor Sarah, ook al stoor ik me aan haar overgeacteer en is ze dus geen wensmol van me. (Dat vond ik bij Thomas ook minder. Ik heb het idee dat ik de presentator-mollen over het algemeen beter pruim dan de acteur-mollen.)
Sarah is degene bij wie ik verreweg het minst echte emoties zie, dus bij gebrek aan aanwijzingen uit de opdrachten die kapot ge-edit zijn (wat ik ook wel weer grappig vind, gezien de irritatie die dat bij sommigen oproept) ga ik toch maar even puur op lichaamstaal en mimiek ...en dan vind ik dat Sarah eruit springt.
Jij hebt iets te doen op 9 maart en hoopt dat de aflevering maar 10 minuten duurt?
stop it, Hulpmol, Sinan is leuk(!)
Sowieso krijgen we maar 10 minuten aan beeldmateriaal te zien natuurlijk