Net als het hele seizoen blijf ik bij Merel op één en Niels als reservemol zitten.
Maar ik hoop onderhand dat het Sinan is
Die is zo chill en lijkt overal bovenop te zitten, van een afstandje observerend. Maar het is Merel. Geen hele vrolijke mol, ze lijkt het vooral zwaar te hebben emotioneel.
Topmollen uit het verleden hadden het grootste plezier in hun rol, dus jammer dat ze zo onnatuurlijk de rol vervult.
Goeie analyse, Blip. Met FTM kunnen we de Mol niet meer ontmaskeren. Ik heb de Mol (Merel dus) ontmaskerd doordat de productie de verleiding niet kon weerstaan om via scripted reality zichzelf te garanderen van mooie tv-momenten: Merel die een vrijstelling in haar joker vond en Merel die 'per ongeluk' de envelop met de twee rode schermen pakte.
Voor ons molloten wordt het na FTM waarschijlijk een kwestie van 'ontmasker de hand van de productie' om de Mol te kunnen vinden. Nu is me dat destijds bij Thomas en Susan ook al gelukt, dus onmogelijk is het niet. Het seizoen met Klaas was een weggevertje. Dat zal niet meer voorkomen, lijkt mij.
Mee eens. Is meermalen gebeurd dit seizoen (en was vorig jaar in feite ook DE weggever voor Jan, met zijn "
Wij zijn niet in Kiev vriend!" opmerking. Ze sturen zoals de productie bepaalde plotwendingen wil laten gebeuren en zijn daarmee gelijk verdacht met hun voorkennis. Voor al hun geheimhouding en clausules en dergelijke zouden de makers best eens wat mogen husselen met hun methodiek. Hoop nog altijd dat er seizoenen komen waarin werkelijk iedere deelnemer exact hetzelfde behandeld wordt en we evenveel verdachte acties te zien krijgen van ze. Het uit de wind houden van de mol is gewoon dommig na al deze seizoenen en hefet het tegenovergestelde effect.