Niet om al te negatief te doen maar m.i wordt het echt tijd om Margriet te vervangen voor iemand die beter past bij het programma.
Hmja. Die keuze heb ik nooit helemaal begrepen, zoals ik evenmin ooit begrepen heb waarom het concept en het presentatorschap van Arjen is afgepakt. Chris mag van mij ook wel even op vakantie. Zijn huid lijkt in elk geval al op een oude koffer
Wat betreft Margriet, als je Shula aan je kant hebt kun je Moltalk presenteren zo lang je dat wilt.
Ik erger me niet aan Margriet, vind haar zelfs af en toe grappig, maar de laatste aflevering zat niet goed in elkaar, mede door haar inbreng. Normaal doet ze het beter.
Sanne Wallis de Vries lijkt me wel wat. Hoeft niet eens een sidekick bij.
Dit is het eerste jaar dat ik het idee heb dat Chris en Margriet meer weten.... Hebben ze het hele seizoen al gezien? Kennen ze de verborgen hints?
Ik denk al jaren dat iig Margriet meer weet, of Chris weet het beter te verbergen. Misschien niet eens direct, maar ze zullen iig indirect veel dingen weten. Dit seizoen hebben twee mensen die op het Mediapark werk(t)en waarschijnlijk de drie finalisten ook nog eens gespot.