Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik ben benieuwd naar de Moltalk-statistieken van voorafgaande jaren, maar de zoekfunctie biedt helaas geen uitkomst.Weet iemand of er ergens een overzicht te vinden is met de verdenkingspercentagestussenstanden vlak voor de finale?Aangezien de huidige lijsten laten zien dat Sarah het meest wordt verdacht met 42% (cf. Merel 31%, Niels 27%), vroeg ik me af hoe vaak het voorkomt dat de meerderheid van het grote publiek de juiste Mol weet aan te wijzen.
Overdrijven is ook een vak. Hij stipte zeer omfloerst een minder geslaagd punt aan, en is dan meteen 'erg negafief' en daarmee ook niet 'super' meer?
het ging in Moltalk over 'de laagste pot ooit', alsof dat dit seizoen louter de verdienste van de mol is. Geen woord over...[1] Dat de opdrachten veelal alles of niets zijn;[2] Dat het veelal groepsopdrachten zijn waarin de mol zich vaak moeilijk kan onderscheiden;[3] Er steeds meer genepmold wordt;[4] Er in z'n totaliteit steeds minder geld te verdienen is in een seizoen.[…] Ik zat met enigszins kromme tenen naar het voorbarige juichverhaal in Moltalk te kijken.
Dit vond ik terug in de 10de aflevering van vorige seizoenen. Maarja Klaas en Thomas waren ook wel duidelijk
De Klaashint was na aflevering 7 of 8 ook mainstream gegaan.
In dat opzicht vind ik het zelfs nog vrij bizar dat Tim en Annemieke samen meer dan de helft van de stemmen hebben.
De vraag ging over 'het grote publiek'.... ik denk dat de stemming hier op het forum ook wel veel hoger uitviel voor Klaas
S14:Susan: 54%Sofie: 44%Freek: 2%Bron Moltalk voorbeschouwing finale. Was Freek al bekendgemaakt als 'niet mol', ja zeker?
Ja, maar ze hadden dat nog niet aan iedereen verteld blijkbaar.
Vorig jaar werd Jan dus ook het meest verdacht net voor de finale (maar niet in de laatste Moltalk?). Conclusie is wel dat de nationale peilingen bij de laatste aflevering meestal wel de mol aanwijzen in de voorbije seizoenen. Het seizoen met Rik en Margriet is dus het laatste waar dat niet geval was.
Ik denk het ook. Jan wordt al beschouwd als 1 van de allerbeste mollen ooit, en Merel dus straks ook
Jan wordt al beschouwd als 1 van de allerbeste mollen ooit, en Merel dus straks ook
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
551 gasten en 1 vaste bezoeker