Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik neig toch steeds meer naar Sinan als mol. Volgens mij heeft hij geld verduisterd bij sommige opdrachten. Hij staat als enige buiten de groep. Een mol heeft geen bontje nodig want hij gaat toch altijd door. Hij blijft een groot mysterie dus daardoor verdacht. En met al die nepmollen in het spel, heeft hij het super makkelijk en kan hij lekker lui achterover leunen.
Ik vind iemand juist minder verdacht als diegene geen bondje heeft. Een mol wil juist een beetje mixen met de groep.
Een mol wil juist een beetje mixen met de groep.
Als Sinan de mol is legt hij wel een vinger op de zere plek: je hebt geen mol meer nodig in WIDM om de pot laag te houden en niet verdacht te zijn Was hij geen onderzoeksjournalist?
Het lijkt me juist makkelijker om een beetje buiten de groep te vallen, dan wordt er minder op je gelet.
Ik zou het hilarisch vinden. Mocht hij de mol zijn, dan hoop ik dat nieuwe kandidaten daar lering uit trekken en de pot weer eens flink proberen te spekken in plaats van alleen maar bezig te zijn met nepmollen. Heeft de pot al een historisch dieptepunt bereikt, of valt dat nog mee?
Heeft de pot al een historisch dieptepunt bereikt, of valt dat nog mee?
Ja ook ik zou dit een stunt vinden. Het antitype MOL. Hebben we nog niet gehad.
Ik weet dat ik een dom blondje ben, daarom zal ik dit wel niet snappen.
Missmolly bedoelt dat Rik daarmee de hint gaf dat Sinan omdat hij als enige niet zo'n pak met antwoorden had dus geen kandidaat is maar de Mol.
Ik hoop zo dat het niet Sinan is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
406 gasten en 2 vaste bezoekers