Ja, die Sinan, die man blijft toch intrigerend. Wat mij opviel bij de executie was zijn sterke reactie op de 2 rode schermen van zijn (hoofd?)verdachten. Bij Jamie kijkt hij al geschrokken en daarna ronduit verontrust, en bij het rood van RP slaat hij zich hard op de benen en een diepe zucht. Zo van: potverdorie, hoe is het mogelijk. Dat is voor Sinan echt een hele ontlading. Beide reacties kwamen op mij over als oprecht, zeker ook omdat hij zich bij andere executies altijd zo inhoudt en niets laat merken. Dat leek nu niet in hem op te komen, en daar had hij verder ook niet veel aan gehad, want niemand kijkt natuurlijk zijn kant op. Pas toen hij zich tussendoor en na afloop wat herpakt had, was hij weer de oude mysterieuze (en soms een beetje leuk irritante
) Sinan: "Ik had het jullie gezegd jongens, als je niet genoeg spreidt...". En natuurlijk de uitsmijter: "...een hele goeie mol".
Sarah vond ik trouwens ook volkomen oprecht overkomen tijdens de executie. Terwijl ze op andere momenten ook zo vaak lijkt te spelen. Ze leek nu echt in shock. Maar goed, Sarah is actrice, dus beetje oppassen hier. Voorlopig blijf ik in elk geval bij mijn nee voor Sinan.
EDIT: Als de Mol niet van tevoren wist wie er af zouden vallen, zegt het natuurlijk allemaal niet zoveel wat we hier zien. Dan kan iedereen naturel reageren, ook de Mol. Maar Sinan's sterke reactie in vergelijking met eerdere executies blijft voor mij toch opmerkelijk.