Dan doe ik ff mee voor de 100
Ze gaat idd voor de drone. En ik denk dat ze dat doet om als kandidaat over te komen ... zo kan je namelijk in de gaten houden wie wat doet. Dit is alleen handig voor n kandidaat. Mooi toneelspel dus van Merel
Edit: ze verdient sowieso een oscar
Laat ik dan ook gezellig meedoen
Zo laat in het spel zo duidelijk naar het kandidaatschap proberen te vissen?
Sorry, maar ik denk dat als je dan zo opdringerig doet het te duidelijk is dat je wilt. En dan kun je idd weer twee kanten opschuiven. Of ze doet dit omdat ze kandidaats wil overkomen. Of, omdat ze de andere twee die op dat moment in het veld lopen niet vertrouwd. (Met name Sarah.)
Ik krijg ook hetzelfde gevoel als vorig jaar. Waarbij niemand op de mol zit in de testbiecht. Tot de halve finale. Dan valt ineens de naam van de mol bij de Winnaar.
Merel is vaker genoemd dit seizoen, meermaals door afvallers. Sarah pas volmondig door Merel in de halve finale. Hierbij komt wel dat Sarah ook op Merel zat in de halve finale. Dus hier kun je ook niet veel over zeggen.
Oftewel dit seizoen is er expres geheimzinnig gedaan over de mol, omdat:
A. als Merel het is, ze het waarschijnlijk prima heeft gedaan, maar gewoon weinig kansen kreeg om uit haarzelf te mollen vanwege het grote aantal alles of niets opdrachten.
B. Sarah de mol is en ze zoveel kleine dingetjes heeft gedaan, dat ze sommige "vage" momenten gewoon niet weg konden knippen met het beeldmateriaal dat ze hebben.
En voor de rest zijn het allemaal aannames.
Laatste woord:
Mijn mol is Sarah, De mol is waarschijnlijk Merel, Verrassende mol is Niels
En voor de rest kan het me niks schelen, aangezien ik geen van beide echt goeie mollen vind.