Menig anti-Merel-forumlid zal over twee weken moeten toegeven dat hij/zij fiks om de tuin is geleid door een gehaaide Mol!
Ik denk dat ik ook een anti-Merel-forumlid ben, maar ik denk wel al een tijdje dat ze de mol is (met tegenzin). Ik ben gewoon niet zo onder de indruk van haar molacties.
Ik kan weinig aanwijzen wat echt veel geld heeft gekost. Het meest typische vind ik die vermeende geldgraaiactie in de laseropdracht. Ze heeft 250 euro gepakt om die te maskeren. Maar 6/9 kandidaten haalden de finish al niet. Van de overige 3 denk ik dat het alleen bij RP een verschil heeft gemaakt. Per saldo heeft ze die opdracht gewoon geld verdiend. Dus eigenlijk is het gewoon een mislukte molactie.
Andere mislukte molacties bij de tuk tuk opdracht en in mindere maatje de mandjesopdracht waar Sarah en Sinan wel gewoon de pot veel geld kostten. Dan nog veel opdrachten waar haar gedrag niet of nauwelijks verschil heeft gemaakt (maar dat is vaak zo bij de mol en kan ik haar niet aanrekenen.)
Maar goed, ze heeft vast nog wel een paar dingen gedaan die niet in zo duidelijk beeld waren. Ze is niet de slechtste mol ooit, maar ze is ook niet de beste mol ooit.
Niels een vrijstelling geven kost de pot niets en aangezien hij Sarah totaal niet verdenkt, zal hij haar in de finale ook verdenken. Het enige wat ze bereikt is dat ze haar warrige imago bevestigt.