Ok sinds de promo-foto van de cast-release werd ik meteen als Merel naar Merel getrokken, dus ik was al dan niet in een Merel-tunnel voordat de show begon. Maar kijkend naar elke opdracht en de show ben ik er zelfs nog meer van overtuigd dat zij de mol is.
Opdracht 1 Afl 1, ze laat de kist vallen, haar reactie nadat deze gevallen was, was meer een "oh nee Evi, nu zal iedereen achterdochtig zijn omdat hij de kist laat vallen, terwijl Evi het gewoon lachte, maar als een kandidaat zou het niet erg vinden verdacht uit te zien, maar als een mol zou je dat doen.
Opdracht 2 Afl 1, ze gedraagt zich erg ongemakkelijk rond de dansers, vond niet meteen partner, dus wachtte een beetje om te zien of ze kon mol hier wat ze besloot dat ze dat niet kon.
Opdracht 3 Afl 1, ze blijft de hele tijd helemaal achteraan bij Evelien, wat haar van de groep afremde en de klok weghield, terwijl ze ook toestond dat niemand de achterkant van haar scherm kon zien voor andere kandidatenopdrachten .
Afl 1, de stemming voor de vrijstellingen, bij de eerste stemming werpt ze haar hand op voor het geld, maar in plaats daarvan krabt ze haar hoofd toen ze zich realiseerde dat meer kandidaten uitzonderingsregelingen gingen nemen en niet wilden stemmen over het geld over de vrijstellingen als mol. Bij de tweede stemming nadat ze wist dat er niet genoeg stemmen voor het geld zouden zijn, besloot ze om van stemming te veranderen, wetende dat ze hoe dan ook geen geld zouden hebben, maar er betrouwbaarder uitzien voor de groep.
Opdracht 1 Afl 2, houdt de hand omhoog met 2 en verandert dan in 1, betrapt door Robert met de groep snel afwijzen en verder gaan, omdat haar doel de cijfers verprutst en als mol telt.
Opdracht 2 Afl 2, haar grootste vervelende tot nu toe, hoewel niet iedereen het beseft, snel na de aankondiging van de opdracht besluit ze dat Sinan eerst kan gaan als dat is wat de groep eerder besloten had met de benoeming van "leider", terwijl ze onmiddellijk vroeg om te gaan 2e die optimaal is als een mol, omdat ze het grootste deel van haar tijd kan gebruiken om geld van alle anderen weg te nemen zonder dat ze het weten, omdat ze niet konden weten hoeveel geld er oorspronkelijk werd ingelegd. Evenals haar behendig en snel door de opdracht, ondanks het nemen van een veel grotere hoeveelheid tijd om hetzelfde deel te voltooien als Sinan en Nikkie voor en na haar deden.
Eindelijk opdracht 3 Afl 2, als een mol zou ze weten voordat de verdraaiing van de vrijstellingen binnen de jokers verborgen was, en haar reactie op deze aankondiging door Rik leek niet realistisch maar eerder, "oh ja dat wist ik al." Ze zou ook weten dat mensen aan het einde van de pot alle geld van de pot zouden aftrekken en onmiddellijk een verdenking zouden krijgen, dus besloot ze in plaats daarvan de slimme optie te kiezen en een joker te nemen die geen geld aan de pot toevoegt en zal als minder achterdochtig worden beschouwd.
Een ander ding om op te merken; is haar band met Jamie, omdat ik geloof dat Jamie in eerste instantie de band met haar heeft geschapen, evenals een wat meer achter de schermen band met Niels als een drietal vrienden omdat ze allemaal de "slimste" van de groep zijn, die er allemaal uitziet als de soorten mensen die uitstekend zouden zijn in het slim spelen van de game als een kandidaat en dat is wat ik geloof dat Merel zou zijn als ze niet de mol was. Maar toen de scène met Jamie als haar band werd uitgezonden, geloof ik dat als ze echt een kandidaat zou zijn, Merel in plaats daarvan eerder bereid zou zijn om een band met hem te vormen, maar deze scène voelde gewoon als haar subtekst: "oh, hij denkt echt dat ik ben een kandidaat, ooh ik vind hem wel leuk, ik wil hem niet helemaal verpesten omdat hij niet weet dat hij een deal met de mol maakt, maar als ik deze deal niet met hem maak, zal hij denken Ik ben wantrouwig omdat ik geen band wil vormen, dus ik denk dat ik moet ", dan gaat ze akkoord en zegt oké en knuffelt hem lachend over zijn schouder *.
Hoe dan ook, ik ben in een zeer Merel-tunnel zoals je kunt zien, maar ik geloof echt dat deze zal leiden met Merel die aan het eind van de tunnel staat en zegt: "Ik ben de mol", en niet iemand die gewoon wacht om in te storten .