1.1: Stemt voor geld. Vertrouwen winnen, oké, maar mollen is het niet.
1.2: Vindt netjes haar partner.
1.3: Leest schermpje niet op. Zoals bijna iedereen eigenlijk.
2.1: Twee vingers opsteken bij het optellen. Het is nog net geen krijtje. Of nog meer foute info geven? (Zou ik flauw vinden want daar hebben we als kijkers niets aan.)
2.2: 250 euro binnen halen. Als ze geld heeft gestolen vind ik het flauw, zeker als ze daarbij geholpen werd door de productie. Hoe Klaas 1000 euro binnenbracht om het daarna er zogenaamd weer uit te halen op de berg is gewoon een flauw productiespelletje om de Mol onverdacht te maken.
2.3: Blijft niet tot het einde zitten en dus 250 euro niet uit de pot.
3.1: Merel doet leuk mee met de waslijn, net als iedereen.
3.2: Met jenga valt geen geld te verdienen.
3.3: Samen met Sarah een sterk gestructureerd duo waardoor geen verwarring ontstaat over de puzzel.
4.1: Merel maant om langer te blijven zitten in de boot. Was Rick Paul wat standvastiger meegegaan, of Sinan en Jamie niet zo fanatiek, dan had er veel geld verdiend kunnen worden. (En ze verdienen alsnog het meeste van allemaal.)
4.2: Staat lang goed, maar wisselt als er toch al genoeg mensen fout staan
Omgedraaid mollen?
4.3: Toegegeven, hier voert Merel twee keer een verkeerd antwoord in in de laptop.
5.1: Gaat vlekkeloos met de foto's vinden.
5.2: Er wordt 1350 euro verdiend. Robèrt heeft daar een aandeel in, maar dan nog is het een hoog bedrag. En wie scrabble speelt weet dat 7-letterwoorden nou ook weer niet voor het oprapen liggen.
5.3: Merels kistje wordt geopend, geen Molactie.
Ik reken het niet goed