Maar ik zie het eigenlijk echt niet bij Merel, enkel haar eventuele actie bij de laseropdracht houdt de deur op een kier, maar voor de rest?
Voor mij... In aflevering 1 niet stemmen voor geld maar voor vrijstellingen. Iemand meesturen met Evi op de fiets zonder dat ze wist of zei wie. Ze moest het zelf zijn. Opdracht mislukt. De wachtkamer joker in het spel gebracht en geen geld (eerlijk is eerlijk... ook geen mingeld).
Bij de bootjes toch echt de code verkeerd herhalen, terwijl RP wèl de goede cijfers pakt. Als ze dat ontdekt neemt ze het over en heeft in een keer de goede en weg zijn ze met weinig geld. Dat komt over als proberen met mingeld en een verkeerde code over de finish te komen, ontdekken dat dat mislukt en dan het bedrag maar laaghouden.
Bij straatbeeld twee keer de naam van een hotel verkeerd herhalen. Zich moeten laten corrigeren door een local die hen maar blijft achtervolgen.
Sleutelpositie bij parkeergeld en een matige prestatie.
Koffiepedia twee keer een verkeerde invoer? (ben ik niet zeker, niet terug gezien)
Lasergeld is besproken en in beeld gebracht elders.
Telopdracht teveel dieren noemen, gecorrigeerd worden door Sarah.
Het blijft vrij veel wat er NIET is bijgedragen. Blijft die laatste 750 bij sleutelhangers over waarvoor ik denk dat er een plausibele verklaring is. Die heb ik in het betreffende topic uitgelegd. Het is een theorie, niet meer dan dat, maar zal het hier niet herhalen.