Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Normaal gesproken zou ik haar aan de hand van hier en daar wat geld pakken ook wel af hebben geschreven maar sinds vorig jaar waar Jan in afl 4 nog op een veel hoger geld bedrag stond dan Merel had in afl 4 ben ik toch wat voorzichtiger geworden met het afschrijven. Vorig jaar zat ik enorm in een Jan tunnel door Kiev afl 1 maar ook toen zei iedereen nee kan niet teveel geld binnen gebracht. 200 euro hier, 250 euro daar, 500 euro met de ziplijn.
De eerste opdracht had bijna iedereen al een stevig min bedrag te pakken. Sommige -750 Jan -500. En het was ook niet alleen de ziplijn. Hij heeft bij meerdere opdrachten geld gepakt. Hij stond in de finale zelfs nog hoger dan Olcay kan ik me herrineren. Maargoed ander seizoen. Ik wil alleen maar aangeven dat het niet 100% hoeft te betekenen dat iemand geen mol kan zijn als ie ergens geld pakt. Anders zou het dit jaar alleen maar Sinan nog kunnen zijn. 😜
Wat ik allemaal zo zwaar mis in de discussies hier is de MOLPOSITIE.Ja, ook ik was overtuigd van Merel als mol puur door alle kromheid en omliggende factoren. Maar nu ik alles op een rijtje ben gaan zetten kun je er echt niet meer om heen. In werkelijk elke opdracht RULET zij ver over iedereen heen qua molpositie.Kijk nu eens wat er gebeurt als Rik die tuktuks heeft uitgelegd. Zowel Sarah, RP als Jamie staan er wel net als Merel als de kippen bij MAAR PAKKEN DE ONBELANGRIJKE KAART!!! Slaat werkelijk nergens op. Iedereen krijgt eenzelfde kaart. Dus totaal geen belang daar bovenop te duiken. Dom kandidatengedrag. Terwijl Merel zich heel centraal opstelt, en zo heel rustig de correcte envelop uit het linkerrijtje en het rechterrijtje trekt.Alleen dit fenomeen al, minuut 25.35, bewijst dat zij de voorkennis-mol is. Ze heeft niet eens oog voor de kaart, die is onbelangrijk. Blijkbaar iets wat je pas weet als je de mol bent want instinctief ga je niet voor een enorme rij enveloppen maar voor het kleine stapeltje kaarten. Zo blijkt gewoon. Puur een menselijk trekje. En de mol is geen mens maar een mol, dat weten we allemaal. Merel is het dus gewoon, dat blijkt echt elke opdracht weer. En nee, het ging niet goed, want ze had natuurlijk die 250 niet op tijd mogen brengen, maar wat meer boekdelen spreekt is die molpositie die ze iedere keer weer pakt.
Maar daar denk ik toch ook weer: Ze heeft dan geld verduisterd in een opdracht waar slechts 4 mensen met geld buiten kwamen. Zij met het meeste, Evi dichtbij met slechts 25 euro minder.Dat zou dan zoiets zijn dat ze in aflevering 10 als gewaagde molactie verkopen, maar ze was alleen en had dus in the end geen invloed ermee op de pot.
Ja precies. En het is duidelijk dat ze meteen voor de envelop met nummer 1 gaat waar 250 euro in zit. Die pakt ze zo snel mogelijk. Waarom ze uiteindelijk op tijd bij Rik gekomen is weet ik niet...gevalletje slecht mollen denk ik!
Aan het einde van "steentje bijdragen" lijkt het of Merel iets aan haar broek heeft hangen,
Ik dacht tijdens de aflevering al dat zij een joker achter in haar broek stopte. Dit beeld lijkt het te bevestigen.
Aan het einde van "steentje bijdragen" lijkt het of Merel iets aan haar broek heeft hangen, beetje vreemd bevestigd dat wel... maar zou het een joker kunnen zijn?Ook omdat ze bij de Stripsearch niet in beeld is, even uit de voeten gemaakt?
Dit kan toch geen joker zijn? waar is de zwaartekracht dan. Hij hangt onder haar shirt uit met de onderkant in beeld.
Viel me ook op dat ze het bovenste streepje van de E fout legt bij het nabouwen van het logo.
Gelden de wetten van de zwaartekracht in tunnels?
Maar goed, mogelijk heeft ze als molactie wel meer stenen verkeerd gelegd.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
475 gasten en 3 vaste bezoekers