Heb met een beetje verbazing een deel van dit topic door gelezen. Omdat de tips waarom zij de mol zou zijn, in mijn ogen het tegendeel bewijzen: dat ze kandidaat is.
Bijvoorbeeld de tuuk tuuk opdracht. Dan zou ze als mol de hoogste envelop eruit hebben gepakt om ruim en breed binnen de tijd ermee binnen te komen. Bij het abseilen zou ze als mol Sarah goed hebben geïnstrueerd, zelf keigoed hebben opgelet, uitmuntend de goede kokers hebben gekozen en onthouden terwijl ze ook nog Robert ontzettend lief en goed helpt heelhuids beneden te komen en ondanks zijn schrik in een koker te voelen en tee dee hee de helft van het geld binnen te halen. De 3D puzzel zou ze als mol de meest slimme ideeën hebben opgegooid waardoor mede door haar de opdracht prima slaagt. Ze heeft zelfs gepusht voor onder de 30 minuten om nog meer geld binnen te halen, ze hebben de opdracht ook binnen 30 minuten gedaan. Dus hebben kandidaten haar de molactie opgedrongen waar zij het meeste geld wilde verdienen?
Daarbij, ze doet overal haar best. Zelfs gezamenlijke opdrachten zoals de opdrachten waar cijfers uit moeten komen die RP en Nikkie dan moeten zien en fotograferen, is ze het meest fanatiek met de omlijsting zo snel en goed mogelijk op de goede plaats krijgen.
Dat ze de rode schermen trekt, lijkt ze niet eventjes ongelukkig over te zijn. Ze is ronduit somber vanaf dat moment tot aan de executie. Dan is ze of haar roeping als toneelspeler misgelopen of heeft de productie de mol verkeerd gekozen. Persoonlijk geloof ik dat ze gewoon erg van slag is en zich schuldig voelt. Het is ook niet nodig voor de mol om de rode schermen te trekken. Immers hadden er de volgende aflevering nog twee weg gekund of in de negende aflevering na de eerste opdracht iemand we gekund.
Het zou betekenen dat ze de slechtste mol ooit is als je het mij vraagt. Dus inmiddels denk ik niet alleen dat ze het niet is, ik hoop ook dat ze het niet is.