Ik heb het ook al even in het opdracht-thread genoemd van opdracht Doordraaien, maar bij deze wat mij betreft toch weer een hint naar Merel als Mol, dus ook hier:
Niels staat aan de blauwe tafel, een primaire kleur bij additieve kleurmenging.
Sarah aan de rode tafel, ook een primaire kleur
Maar:
Merel staat aan de enige kleur die wordt gemaakt door het mengen van Rood en Groen!! Beiden kleuren die staan voor Wie is de Mol.
Rood + Groen = geel (bij additieve kleurmenging, dus mixen van licht) En rood en groen lijken door het hele seizoen al extra de aandacht te krijgen gezien de zipline etc, dus zou ook een hint kunnen zijn.
In dat geval zou Sarah met rood toch de verliezer kunnen zijn? En Niels met blauw dan toch de winnaar?
waarom is ze zich toen nog verdachter gaan gedragen tov Merel?
Niet t.o.v. merel misschien, maar via de porto naar de rest van de groep en via de biechts naar ons? Daarnaast kan ik me voorstellen dat in het reglement staat dat deelnemers zich ook weer niet puur als kandidaat mogen opstellen, omdat het wel een spel is.
En daarvoor; "...so be wise, and keep on, reading the signs of my body...". --> Merel gebaart dus in biecht: "perfect;
Goed gezien! Zit zeker wel iets in! Misschien heeft Merel dan uiteindelijk wel opzettelijk wat over-geacteerd zelfs zodat wij de 'signs' konden lezen? Er zit er nog meer achter? Dat zou helemaal lef zijn.