Gefeliciteerd, Merel verdenkers
Vind dat ze het uiteindelijk redelijk gedaan heeft en ze maakte de balans in de FTM wel wat beter met de molacties, maar de dingen die ze heeft gedaan zijn veel buiten beeld dus toch haast onmogelijk om te zien voor de kijker (tenzij je dus alles uitrekent, en dan nog kon je er niet zeker van zijn dat zíj ervoor verantwoordelijk was)
Voor zover wij nu te zien hebben gekregen in ieder geval.
Dat vind ik wel jammer en ik kan dan ook niet heel enthousiast worden van haar als mol. Maargoed, ze had er zelf zichtbaar lol in en het is ook geen gemakkelijke taak, dus ik geef haar wel credits voor hoe ze toch zo nu en dan brutaal is geweest en durf heeft getoond. Ik zou het haar niet na kunnen doen.
Grappig ook om de hints te lezen en te merken dat ze allemaal wel op het forum genoemd zijn als mogelijke aanwijzing naar Merel
Voor mij de eerste finale waarin ik er compleet naast zat of eigenlijk, waarin ik niet zeker was van de (juiste) mol. Puur op gevoel uiteindelijk voor Sarah als mol gegaan, met de vrees dat het Merel zou zijn... Dit was dus duidelijk niet mijn seizoen
Toch proost ik hier graag een glaasje mee met jullie, molloten! Bedankt weer voor al het speurwerk op het forum