Bedankt
Maar de kooi spreekt ZO voor zichzelf, dat is net zo duidelijk in beeld gekomen als het envelop kiezen bij de tuktuk's.
En in dat tunnelen van mij zit ook een hoop geluk, ik had nu in de app 204.000 punten, nog nooit zo veel. Maar dat kun je alleen halen door te tunnelen. Zo ook in de molbeurs, een 2e plaats dit jaar. Puur door tunnelen op de afvallers en daar geluk mee hebben. Anders eindig je namelijk altijd in de grauwe middenmoot, als je niet tunnelt. Het kan ook hard fout lopen zoals vorig jaar bijna met Stine
Maar ik hoef dit jou allemaal niet uit te leggen toch, gezien je naam
Gefeliciteerd en knap gedaan met de app!
Haha, ik had vorig jaar mee moeten doen met de app. Dit jaar was een compleet moldrama hier.
Ik heb getunneld op Robèrt
, Niels, beetje Sinan, beetje RP en beetje Sarah... (ahum, niet echt een goede focus dus. Maar ik heb vooral op Niels ingezet uiteindelijk)
Totaal de verkeerde tunnel inderdaad, vooral omdat ik mij niet kon voorstellen dat het Merel was. De mol op haar voorhoofd bij de jenga, het kwam in beeld, maar ik dacht dat ze zich aanstelde.
En dat ze geld verduisterde bij de laseropdracht, het leek mij vergezocht.
Bij de kooi deed ze raar inderdaad, maar de rest eigenlijk ook. Vandaar dat ik deze actie niet meenam bij de verdenkingen. Volgend jaar moet ik beter opletten, haha. Ik ben inmiddels uit de ontkenningsfase (maar dat heeft een dag geduurd)