Niels is bij mij ook veel verdachter geworden na de afgelopen paar afleveringen. In retrospectief kun je het geld dat hij verdiende bij het fietsen (uiteindelijk slechts 100 euro p.p.) en in de wachtkamer (waar hij RP en Evi op het hart drukte om vooral tot het einde te blijven zitten en dus mingeld te pakken) vrij eenvoudig uitleggen als mols. Van een mol verwacht ik juist dat hij in de eerste paar afleveringen een klein beetje goodwill money pakt om zichzelf onverdacht te maken. Is ook wel héél erg enthousiast op momenten dat ze wel een keer geld verdienen. Is erg sociaal en bezig om mensen voor zich te winnen.
Hij heeft na die eerste paar afleveringen weinig meer verdiend (al zegt dat niet zoveel in deze groep). Komt wel regelmatig verdacht in beeld: snel af in het laserlabyrint, de 'verdwenen' paal werd aan hem toegeschreven (kwam erg nepmollerig over), maakte een voor anderen zichtbare tikfout bij Koffiepedia terwijl het ook bij die tablet later vast fout zou zijn afgelopen (dus onnodig), abseilde voorbij alle kokers.
Ik ben er nog niet uit, maar Niels heeft zeker molpotentieel.