Hm, ik zit toch lichtelijk in deze tunnel merk ik... Al zijn er nu nog minstens 4 mede-verdachten...
Een open blik blijft verstandig.
En misschien wil ik ook vooral dat Robčrt de mol is, dat lijkt mij supertof!
Sowieso maakt hij op mij een wat ‘dommere’ indruk dan hij daadwerkelijk is, bv Sinan die hem uit moet leggen wie de pot 250 heeft gekost. Dan lijkt hij wat afwezig te reageren. (of toch last van de warmte?)
Op zich zie ik bij hem geen echte mol-acties in beeld, maar het valt mij wel op dat hij in zijn biechten wat afstand neemt. Hij heeft het dan over ‘de groep’, bv als Evi afgevallen is, niet echt over zichzelf. Dat vind ik opvallend.
Bij de laser-opdracht zegt hij dat-ie 125 euro heeft en snel in zijn zak stopt. Wat hij tegen de mede-kandidaten erover zegt, komt volgens mij niet in beeld? Op zich verdacht: heeft hij dan al het geld wel uit zijn zak gehaald of ging het stiekem om meer geld? Dat is op zijn minst onduidelijk.
Ik vermoed dat hij, samen met Sinan (ook verdacht van Sinan trouwens) zo lang mogelijk is blijven zitten. Joker pakken en wegwezen. Levert sowieso geen geld op en als mol blijf je onder de radar.
Op zijn minst doet hij wat vreemd...