Of stiekem toch een brutale mol. Ik denk wel dat hij iemand is die snel onderschat wordt en overkomt als een gezelligheidsmens. Maar hij is in het dagelijks leven ook leidinggevende (dacht ik) en moet hij mensen aansturen.
Het zou zomaar kunnen zijn dat de scheidslijn tussen aansturen en manipuleren erg dun is. Ik durf hem nog niet af te schrijven als mol-kandidaat.
Oh, ik schrijf hem zeker niet af. Ik heb de aflevering teruggekeken en ik denk dat hij de meest verdachte acties heeft van alle kandidaten.
Het gaat helemaal nergens over, maar ik heb na de bekendmaking van de introductievideo's mijn "bedenkingen"
gehad over een mogelijk Mol-schap van Robčrt, omdat hij daar niet naturel op me overkwam.
En dan heb ik het er niet over dat hij zijn tekst opleest, want dat doet 'ie normaal ook vaak in andere programma's. Dat is op zich geen enkel probleem.
Oordeel zelf, als hij over het spel begint. Alles waar hij over zou kunnen liegen.
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/dit-is-robert-van-beckhoven/zelfde video:
Het gaat me er dus niet om dat hij het opleest. Ik geloof gewoon niet wat hij daar zegt.
Afhankelijk van de opdracht moet een mol wel een klein beetje kunnen acteren. Maar misschien onderschat ik hem als mogelijke mol.