He Molloten! Daar zijn we weer.
Heb de aflevering terug gekeken en ik ga nu voor Evi. Heel gevaarlijk, na aflevering 1 al voor iemand gaan.
Misschien te opvallend, maar ik blijf hopen op een opvallend mollende mol
Redenen:
- Kisten: Ze roept heel hard auw! als het touw haar vingers pijn doet, maar als het los is lijkt ze er helemaal geen last van te hebben. Dat is wel heel snel over
- Dansen: Ze gaat fanatiek mee in het letten op de omgeving dat RP voorstelt en is samen met Merel erg druk aan het tellen. En vooral: Ze is als laatste van het podium af. Ze observeert even wat de groep doet.
- Fietsen: Evi fietst al snel niet meer op de goede volgorde. Sinan zegt dat Evi moet gaan. Hier maakt ze gebruik van om los van de groep te gaan, ook al is de rest van de groep het er nog niet mee eens. Ze stopt een paar keer met fietsen. Ze wil de envelop te snel pakken (voordat de andere kandidaten er misschien nog achteraan komen en het geld binnen komt). Ze hoort het cruciale 'nu!' niet als ze de envelop moet pakken terwijl het twee keer wordt gezegd. Makkelijk om op dat moment de porto te saboteren. Ze is wel de 'held' die het geld binnenbrengt (wat niet geldig blijkt te zijn).
We zullen zien. En nu niet allemaal gezellig naar de Evi-tunnel komen anders win ik die Pool nooit natuurlijk
Succes met de jacht!