Wat ben ik trots op jullie allemaal!
Ben soms best een beetje (erg) cynisch, sarcastisch of lacherig geweest over de mensen die ik in de spotlights zette, maar hopelijk voelden jullie allemaal mijn goede bedoelingen daarin.
En een HEEL groot woord van dank aan álle moderators, voor en achter de schermen, die dit hele seizoen weer voor ons allemaal hebben klaargestaan en er écht druk mee zijn geweest. Maar dat niet alleen: ik bedacht mij namelijk zo halverwege dat ik nooit toestemming of iets heb gevraagd om dit zo groots op te zetten. Ik ben dus heel blij, dankbaar en gelukkig met de vrijheid die de moderators hebben gegeven om dit zo op te laten zetten!!
Dank, dank, dank!
En tot slot een enorme dankjewel voor jou! Dankzij jou als meespeler (of -vroeg of laat- meelezer) was het een groot plezier om de resultaten zo uit te werken elke week. Bedankt ook voor het geduld, de leuke reacties en het fanatisme waarmee de App werd gespeeld (en waardoor ik dus steeds input had om een stukje te schrijven over wat er gebeurde!). Erg tof!! En misschien is het nog wel het allertofste dat wij samen hebben laten zien dat wij in de App wel degelijk de Mol kunnen ontmaskeren.
Hopelijk worden alle gegevens volgend jaar door de App zélf verwerkt per poule
, maar ik vond het een eervolle taak om elke week weer tijd te besteden aan het overnemen van alle punten en om de overzichten te maken.