Wat fijn dat je ineens zo'n liefhebber van hints bent, Hulpmol. Had ik niet achter je gezocht.
Ik heb er nog eentje voor je. Bij ronde 1 van Links/Rechts zegt Rik:
"Kandidaten, het adres is de kruising van Carrera 7 en Calle 2." Bij ronde 2 zegt hij:
"Kandidaten, het adres waar ik nu ben is de kruising tussen Carrera 11 en Calle 6."Als we die getallen loslaten op de muurschildering krijgen we het volgende resultaat. Nummer 7 kruist Merel en nummer 2 kruist Niels. Nummer 6 kruist Sinan en nummer 11 kruist De Mol 2019. Nu heb ik deze drie al een aantal afleveringen als vermoedelijke finalisten staan, dus vanzelfsprekend past dit uitstekend in mijn tunneltje.
Verder wordt in dit geval met 'carrera' een oversteekplaats bedoeld en 'calle' betekent straat. Carrera betekent echter ook 'race', waar het rijgedrag van SInan opvallend goed bij aansluit. En het betekent óók loopbaan, net zoals je 'calle' kunt vertalen als baan. En laten we nu net Sinan wat horen zeggen over een mogelijke carrièreswitch:
"Ik moet eerlijk zeggen, het is een heel charmant vervoersmiddel. Misschien moet ik maar een tuktukchauffeur worden."Plus, alweer een biechtje van hem waarvan de zinnen met I en M beginnen.
Ik hoop dat Sinan erin blijft, al is het alleen maar voor de aanwijzingen.