Ik houd mijn ogen open. Ik stem nu op Merel als mol vanwege die laseropdracht (en dat haar joker uitgerekend een vrijstelling bevatte is ook vreemd), maar ik ben eigenlijk nog niet overtuigd van haar mol zijn. Buiten deze 2 dingen om vind ik haar erg onmols overkomen. Wie weet is de mol gewoon weer iemand die de meeste mensen nu al hebben afgestreept, zoals vorig jaar ook zo was met Jan. Ik denk wel echt dat Sarah, Jamie, Nikkie, Robert en Evelien het niet zijn. Van Rick Paul verwacht ik het zelf gewoon niet. Maar Sinan en Niels wil ik nog niet te snel afstrepen. Sinan wordt nu door veel mensen afgestreept op basis van die opmerking die hij naar Evelien toe maakte in de wachtkamer.. maar in principe had het ook niet veel uitgemaakt of Evelien was blijven zitten of niet, want als ze dat niet had gedaan had ze een joker gepakt en was er alsnog 0 euro in de pot gekomen. Verder kan hij misschien ook gewoon goed ingeschat hebben dat ze toch wel zou blijven zitten. Mijn voorlopige verdachtenlijstje is dus eigenlijk: Merel, Sinan, Niels & Rick Paul, en de rest is het sowieso niet.