Wat mij is opgevallen aan deze aflevering:
1 - Net zoals widmm1992 heeft aangegeven denk ik dat de mol te zien is in de schaduw van de laatste seconde bij de timmerman. Je ziet prominent het mol logo voor in beeld en achterin loopt een schaduw weg. Zover ik kan zien heeft deze schaduw een lichte broek aan terwijl de timmerman een hele donkere spijkerbroek aan heeft. Het lijkt er op dat de schaduw een lang slank postuur heeft maar dit kan gezichtsbedrog zijn afhankelijk waar de lichtbron staat tov de persoon die de schaduw werpt.
2 - De titel van deze aflevering is op sleeptouw. Dit kan op verschillende dingen slaan. Evelien heeft een gouden armband die erg lijkt op een knoop (soort van paalsteek) met een lus die achter een (sleep)haak zit. Jamie heeft echter meer letterlijk een soort van sleeptouw om zijn pols. Evelien is verder als laatste in de fietsopdracht dus die is op sleeptouw.
3 - Sinan is als laatste aan de beurt bij de executie terwijl niemand er op dat moment uit is gegaan. Hij lijkt er serieus rekening mee te houden dat hij er uit ligt.
4 - Merel leek op recht niet helemaal goed te begrijpen hoe het zat met de vrijstelling nadat Rik langs was geweest om het uit te leggen. De mol zou altijd moeten snappen hoe het spelletje werkt.
1: Als ik er vanuit ga dat de schaduw de mol is dan denk ik dat Sinan, Nicky, Sarah en Robert afvallen. Rick Paul lijkt er het meest op.
2: Evelien en Jamie lijken het meest waarschijnlijk maar dit is niet een heel duidelijke aanwijzing.
3: Sinan lijkt hier af te vallen als mol.
4: Hier lijkt merel af te vallen.
Mijn verdachten: 1: Rick Paul, 2 Evelien, Jamie, Niels.