Wellicht bij de laseropdracht nog iets over daadwerkelijk geld verdienen.
Euh, ja, met "geld pakken" bedoelde ik eigenlijk "geld verdienen"...
Ik pas het aan.
"wachtkamers - in een groepje van 3 zitten"
Ik heb het idee dat ze ingedeeld werden. Dan zou het per definitie niet verdacht of onverdacht kunnen zijn.
Hm. Misschien heb je gelijk. Ik heb dit niet gezien, maar jouw verklaring klinkt wel aannemelijk. Ik heb 'm toch maar weggelaten.
* Opgeven
* Als een van de eerste gaan
* Een joker pakken
* Chaos veroorzaken
* Discussie uitlokken
* Inhaken op verkeerde antwoorden
* Geld achterhouden / verstoppen (maar dat zien wij niet)
Graag er bij zeggen bij welke opdracht(en) je dit bedoelt.
Verder: iets dat wij niet zien, kan ik niets mee, want ik wil alleen uitgaan van wat wij zien. Om het een beetje objectief te houden. Zo krijgen we ook niet te horen
welke antwoorden verkeerd waren. Zelfs als daar op het forum consensus over is, blijft dat interpretatie, en ik blijf liever bij de harde feiten. Tot slot: chaos creëren tel ik
negatief bij gestructureerd willen werken.
De vraag stellen aan de mensen op de toren is eigenlijk gewoon Niels of niet Niels toch?
Als Niels de enige was, dan is dat misschien een beetje overbodig ja... Is ook weggelaten.
Gaan rekenen heeft iedereen op de grond gedaan, dus is eigenlijk hetzelfde als op de toren staan of niet.
Ik denk toch dat bepaalde kandidaten er meer mee bezig waren dan anderen. Dus ik wil 'm toch houden.
Lasers: ik zou er juist van maken: 'als een van de laatste gaan', in plaats van 'als een van de eerste gaan'.
Is een beetje elkaars omgekeerde, dus als je als laatste gaan verdacht vindt, stem dan op 'als eerste gaan is
onmols'. Ik snap dat het niet precies hetzelfde is, maar ik wil de nuance juist een beetje weghalen om dingen te versimpelen. Ik kijk daarom eigenlijk niet naar de "middenmoot".
De poll voor aflevering 2 staat klaar