De mfd vandaag voelde voor mij veel aan zoals toen in Taets, Zaandam ooit. Ruimer van opzet, toegankelijker als gezinsuitje. Maar vandaag was de verlichting beter, de opkomst v/d kandidaten ook met een ruim aantal zitplaatsen.
De experiences waren in Zaandam leuker (lasergamen, museumopdracht vond ik leuker dan jenga proberen of platen draaien) Toch fijn om iets te doen te hebben om na de veiling de tijd te doden tot de 2e meet 'n greet (waarvoor dank Jelmer!)
Nu geef ik niet veel om met kandidaten op de foto gaan. Dus dit was sinds tijden dat ik een meet 'n greet meepakte. Ik benutte het om met Sarah, Merel langer en kortstondig met Evi en Rik een praatje te maken.
In het vragen(v)uurtje kwam niet naar voren of Merel wist dat haar joker uit de bak na de wachtkamer een vrijstelling bevatte. Hij was niet speciaal gemarkeerd oid, maar wel zo neergelegd zodat ie door Merel makkelijk te pakken viel. Ze was niet geïnstrueerd om de twee rode schermen te pakken bij Russische roulette zei ze.
Sarah nam Merel al vrij vroeg mee in haar verdachten, maar dat kwam niet door iets wat zich buiten de opdrachten om speelde. Zoals met Annemarie en Hadewych wel zo was.
Evi volgt de Vlaamse Mol wel maar kon nog geen verdachte noemen. Meer tijd voor een praatje met haar had ik helaas niet. Want ik stond eerst een half uur te wachten tot je de trap op kon lopen. En vervolgens stond ik nog zeker 12min in een rij voor Evelien. Die schoot maar niet op dus ik sloeg af op zoek naar kortere wachtrijen.
Verder heb ik voor een euro nog het 2018 molboekje kunnen kopen (met een interessant lijstje aan favoriete plekken voor seizoen 20 van Art waaronder Georgie, Armenie en Colombia maar ook Peru/Chili/Nieuw-Zeeland
) en even met Johan/Vriendlief staan praten. Aangezien menig molitem voor torenhoge (Jenga) prijzen eruit gingen was ik blij met de tekening v/d kandidaten in het programmaboekje. Dus die heb ik door Vriendlief laten signeren en staat nu in mijn vitrinekast