Eens met Heinz - lekkere klassieke Mol-aflevering met gevarieerde opdrachten. Wat willekeurige observaties:
- Opvallend: een individuele opdracht (lasers). Ik heb wel het gevoel dat ik niet iedereen gezien heb. Jamie?
- Wat ik toch ook jammer vind is dat we niet te horen krijgen welke twee getallen juist waren bij de rekenopdracht. Maar ik vind het eerlijk gezegd al best een prestatie; vond het best een lastige opdracht. Hoe is de keuze gemaakt wie er bovenop de toren gaat staan? Rick-Paul ziet de moeilijk leesbare cijfers meteen, Nikkie is meer aan het verstoren dan aan het helpen.
- De "filmzalen" opdracht vond ik heel tof, dat het blijven zitten slecht zou gaan uitpakken was te verwachten, maar je weet nooit wanneer. De mol weet natuurlijk wat er komt; gaat de mol blijven zitten, of pakt die een joker?
- Sinan - toch een beetje apart bezig. Is denk ik zijn karakter, ik verdenk hem niet; zijn verhaal met die joker is wel wat wazig vond ik. Waarom dat ding zo snel al openmaken? Zoals - ik meen - Merel zei, niet handig om dat in de openbaarheid te gaan doen. Was het om een punt te maken?
- Hints - ik ben niet van hints, maar er is sowieso iets met spaties in opdrachttitels.
Hoe dan ook, we kunnen weer een week vooruit