Dat Nikkie na een tijdje nog die cijfers niet zag, zou ik niet te veel achter zoeken. Ik zag ze ook pas nadat het vierkant erboven stond. Zonder dat vierkant zag ik ze ook maar met de grootst mogelijke moeite. Dat zal dus (net als hier) van persoon tot persoon verschillen.
Waar de mol het beste kan staan? Ik denk beneden, al kan er boven ook best het nodige gedaan worden. Waarom werd er bijvoorbeeld niet op de onderste baan gekeken? Als ik me goed kan herinneren hadden ze bij een van de antwoorden alleen maar tijd verspeeld door boven te kijken, maar hebben ze de onderste baan toen totaal niet gebruikt? (of haal ik nu dingen door elkaar) Maar verder is er weinig te zeggen, aangezien er alleen al bij het geven van de antwoorden heel simpel gemold kan worden.
Ik ben vrijwel zeker dat de Mol hiervoor Vlaams, Luxemburgs en misschien zelfs 'Gebarentaal' heeft ingevuld in zijn/haar lijst. Immers kan iedere Nederlander/Vlaam zich met de eerste twee 'verstaanbaar maken'. Dat zou ik zelf ten minste wel doen
Als jij Luxemburgs (oftewel Letzenburgs) kan spreken, zou ik dat heel knap vinden, maar dat terzijde