Nog een paar zaken die opvallen bij deze opdracht:
- sinan, merel en Niels zijn sturend in het begin, daar let ik altijd op. Ik vind dat vooral merel sturend is met: sinan, als leider ga jij als eerste, en dan wil ik als tweede. Ze haalt vervolgens wel geld binnen
- gek dat we Jaime en Evelien verkort zien bij hun acties
- RP haalt maar 50€ binnen en heeft een rare biecht
- Niels doet heel raar, en ook zijn biecht ‘een goed begin is het halve werk’ is opvallend in deze, wanneer hij meteen afgaat. Ook nog een foto bijgevoegd van wanneer Niels afgaat, alleen bij hem zien wij volgens mij nummer 19 op de aftelklok, terwijl hij ernaar kijkt (08:19)
- het geld is anders neergelegd bij merel, dit hoeft niks te betekenen, later zie je wel dat zij eenzelfde soort geld heeft als de anderen, maar het is wel anders onder het naambordje neergelegd waardoor je niet ziet hoeveel er bij haar ligt
- er staat BM op de muur, kan zijn mol (B) merel, verwijzing maar Robert en nog andere opties. Was ook in moltalk, denk niet dat dit iets is.
- wie stelt voor dat je jouw eigen naam moet pakken? Of was dat een vereiste van Rik? Op zich ook vreemd, je kan beter de flow van de laserstralen volgen en pakken wat je pakken kan toch?
EDIT: even zonder foto’s want er bleven fouten optreden