Dat is wel apart ja, maar is er ook geld weg? Wat heeft de mol er anders aan.
En Merel zelf pakt al haar geld en komt maar 250 euro terug, Evi pakt ook geen 350, dus het geld zou al eerder verduisterd moeten zijn (Door Sinan of Merel).
Dat weten we niet aangezien Jamie's beurt (toevalligerwijs) nauwelijks in beeld komt en we niet duidelijk de geldstapels met elkaar kunnen vergelijken.
De mol zal ook wel niet al het geld meegenomen hebben, aangezien we gezien hebben dat sommige mensen wel met geld terug kwamen maar wel met veel minder dan ze waarschijnlijk hadden kunnen meenemen.
Hmm ja, dat Merel of Sinan geld verduisterd heeft lijkt daardoor wel aannemelijk, maar we weten niet hoe veel geld er bij iedere kandidaat lag dus dat iedere kandidaat 350 euro mee had kunnen nemen omdat er 3500 euro in totaal te verdienen viel is wel een aanname.
Hoe dan ook... ik denk dat we waarschijnlijk nog wel voor een verrassing komen te staan in aflevering 10 mbt deze opdracht.
Merel heeft in de vorige aflevering aangegeven Sarah te verdenken, dus als zij het inderdaad is, zie ik haar nog ver komen... en ik dacht sowieso al wel dat ze ver zou gaan komen, dus voor nu zet ik nog maar even op Merel in in de app.