Ik betwijfel of het zoveel vragen waren, maar in ieder geval komen alle onderwerpen uit de uitgebreide opname terug in de opdracht op één na: hoeveel geld heb je over voor een groepsvrijstelling.
Dus ik denk dat er precies één ronde is geweest die de uitzending niet heeft gehaald. Zoals ik ook al eerder heb opgemerkt, als je de hele serie 2 keer laat zien dan hoef je niet slim te zijn om in te zien dat één joker het meest haalbare is.
Nochtans wordt ieder van mijn voorgestelde vragen afgesloten door een fade out van een kandidaat. Iedere keer een kandidaat wit wordt alvorens er een nieuwe verschijnt, lijkt het me echt over een nieuwe vraag te gaan.
Hier mijn lijstje opnieuw, maar met de tijden van het Youtube filmpje:
1. Hier is een joker. Vertel eens wat. (0:00 - 0:35) (1e filmpje)
2. Als je moet kiezen tussen geld voor de pot en een joker. Wat doe je dan? (0:36 - 1:18) (2e filmpje)
3. Zou je geld uit de pot halen voor een joker? (1:19 - 2:11) (3e filmpje)
4. Zou je het begrijpen als een medekandidaat geld uit de pot haalt voor een joker? (2:11 - 2:57) (-)
5. Als je moet kiezen tussen 4 jokers of een vrijstelling. Wat kies je dan? (2:58 - 3:28) (4e filmpje)
6. Hier is een vrijstelling. Vertel eens wat. (3:29 - 4:06) (Begin 5e filmpje)
7. Zou je geld uit de pot halen voor een vrijstelling? (4:06 - 4:50) (Einde 5e filmpje)
8. Hier is een zwarte vrijstelling. Vertel eens wat. (4:51 - 5:43) (6e en ook laatste filmpje)
9. Zou je met geld uit de pot voor een groepsvrijstelling betalen? (5:44 - 7:20)
We zien zeker 2 thema's niet en 6 en 7 zijn in de uitzending aan elkaar gemonteerd als zijnde 1 filmpje.