Hoi! Dit is m'n eerste berichtje hier, nadat ik al een tijdje mee lees. Ik zit een beetje in de Robčrt tunnel (of meer een soort hoop dat hij het is, omdat ik het heel leuk zou vinden), en bedacht me dat de titel wellicht op hem zou kunnen slaan.
In de derde opdracht kiezen voor 45 minuten vind ik niet heel vreemd. De Mol kan weten dat deze opdracht niet heel lastig is, en dat 30 minuten misschien wel mogelijk is. In dat geval zorgt het kiezen voor 45 minuten voor minder geld in de pot. Op het moment dat er inderdaad voor 45 minuten is gekozen, is het heel kandidaats om met de oplossing te komen, waardoor je bloedfanatiek en onmols overkomt. Dit deed Robčrt dan ook, waardoor de opdracht in 26 minuten was geslaagd. Zonder hem, had de groep dit 'niet gered'.
Natuurlijk had je als Mol zijnde ook kunnen kiezen om de boel zo lang mogelijk uit te stellen in de hoop dat het in 45 minuten ook niet was gelukt, maar wellicht dat de Mol door had dat dat toch wel zou lukken.
Het is slechts een gedachte, en de kans is groot dat ik er volledig naast zit, maar Robčrt als Mol lijkt me vooral ontzettend leuk.