In de tekst van het nummer zingt hij herhaaldelijk "het is net alsof ik tegen een muur praat". Maar dat zal wel toeval zijn
Damn, dit zoug toch eigenlijk best wel een hele goede hint naar niels kunnen zijn hoor:
Want Nielson zingt het nummer naar een vrouw en zijn
(MOL)VISIE is in het nummer IJskoud: "
Het is net alsof ik tegen een muur praat". Hij zingt zijn molvisie naar een
vrouw en de stukjes in het meer zijn zoals we inmiddels weten de vrouw in de muurschildering/-graffity, dus dat is
zowel een vrouw als een muur...
Als dit toeval is zou dat wel echt enorm kloppend zijn hoor. En na het nummer Diamand was IJSkoud de eerste track die Nielson wilde uitbrengen en hij wist vermoedelijk toen al wel dat dat ongeveer nu zou zijn. De track is ook ongeveer uitgekomen rond de start van het Wie is de mol seizoen...
En gezien het Wie is de mol-team eerst de manager had gebeld om Nielson te bereiken (zoals te zien op een youtube filmpje), zou het me niets verbazen als zijn manager inderdaad heeft gedacht: we maken er een leuke PR-stunt van gelijk.
(De clip zou zelfs bijna in Colombia opgenomen kunnen zijn met die bergen en zee en drone. Maar dat terzijde)
Dit is voor mij in ieder geval een samenkomst van hints die ik voor het eerst sinds 'MOLVISIE' goed bij elkaar vind passen en ook echt op een speler/mol zou kunnen slaan zonder oppervlakkig te zijn. En dat zou ook gelijk verklaren waarom er maar zo weinig hints verder naar Niels te vinden lijken te zijn.
Goed gevonden die tekst MartinJ!!
Overigens zou dat ook gelijk een goede reden voor het productieteam geweest zijn om na de opnames van dit seizoen ook een eigen muurschildering te maken met daarin de kandidaten, waarin gekozen is om Sarahs voeten niet af te beelden, om ons te misleiden naar Sarah. En misschien ook een shot te maken van de graffity van de pauw om ons wellicht nog wat op Merel te zetten...
Damn... het zou wel heel erg mooi kloppen allemaal...