<knip>Ze hadden ook maar 15 minuten, dus in alle rust de bordjes voorlezen is geen optie. Denk juist dat de mol er op aanstuurde om dat te doen.
Klopt. Uit de biecht van Jamie blijkt dit ook wel een beetje, want hij zegt we hadden afgesproken.... Dan heb je ook alternatieven bekeken lijkt mij. Aan het gedrag van Sinan en Sarah maak ik op dat zij wel gekozen hebben om ieder voor zich te gaan, want die doen dit eigenlijk nog steeds! Sarah heeft niets doorgegeven aan anderen, tenminste voor zover wij kunnen zien. Sinan heeft alleen in het begin een aanwijzing gegeven aan Merel, waar zij niets aan heeft, namelijk dat het balkon waar hij stond (410) niet voor hemzelf, Evelien, Robèrt en Rick Paul was. Zegt nog niet dat het voor Merel is. Verder horen wij hem niets roepen, alleen maar luisteren.
Evelien is hier heel goed bezig door de boodschap van balkon 310 te vertalen voor Merel. Op die verdieping moesten 6 kandidaten
niet zijn. Merel en Jamie zaten hier niet bij dus de kans is groot dat Merel op die verdieping wel moest zijn (wat uiteindelijk ook bleek).
De 2 aanwijzingen van Robèrt vielen in positieve zin op. Allebei eindcijfers en gegeven aan de juiste kandidaten. Dat schiet lekker op. De enige andere kandidaat die een eindcijfer doorgeeft is Rick Paul. Het balkon van Jamie en hemzelf eindigt op 09. Hij vertelt dit tegen Sarah. Da's dan weer jammer want die heeft er niet zoveel aan. De enige andere aanwijzing die hij geeft is ook aan Sarah, maar die is op dezelfde verdieping bezig en controleert dit volgens mij toch wel.
Dat viel trouwens ook wel op. Rick Paul en Sarah waren eigenlijk een beetje voor zichzelf begonnen, daar op die vijfde verdieping. En natuurlijk weer die geruststellende biecht van Rick Paul: we (hij en Sarah) doen om en om een kamer. We controleren elkaar
niet want we vertrouwen elkaar (even lippen op elkaar) voor nu <knip>.
Merel en Niels geven de meeste aanwijzingen (voor zover wij kunnen zien): 3.