Ik ben wel blij met deze aflevering. Twee opdrachten waar genoeg aan te speuren valt. Vooral die eerste met die steenfabriek. Veel geld inzetten verdacht of juist niet? Wie doet met wie welke deelopdracht.
Dat er niemand uit hoefde verbaasde me enigszins, ik denk dat we toch weer een finale met 4 gaan zien. Misschien moeten ze voortaan 11 afleveringen doen, dan kunnen ze vaker zo'n twist doen. Valt me wel op dat zo'n derde opdracht met schermen-niet-hoeven-zien vaak in aflevering 6 lijkt te zitten.
Dan de verdenkingen. Wat mij betreft nogmaals Sinan definitief niet de mol. Hij is in beide opdrachten degene die het meeste geld binnenbrengt. Anne-Marie Jung (in Moltalk) lijkt dit spel dan ook niet te snappen.
Sarah verdacht, die vind ik nog steeds raar doen. Maar heeft wel Sinan goed geholpen in het wals-labyrint Merel, die ik verdenk, haalt wel geld binnen, maar maar 1 keer, dus dat kan een dwaalspoor zijn. Maar wel de envelop met het meeste geld? Aan de ene kant verdacht dat zij het meeste geld heeft, aan de andere kant onverdacht dat dat geld wèl binnenkomt.
Die puzzel met die vierkanten. Ben ik nou zo uniek dat ik dat soort puzzels meteen snap?