Ik ben HEUS niet aan het tunnelen maar ik zie werkelijk geen enkele opdracht waarin Sarah meer zou mollen dan Merel. Ik hoor graag de besten die anderen dan blijkbaar WEL zien
Nou, ten eerste lukken de “molacties” van Sarah wel, waar die van Merel allemaal schijnen te mislukken. Zie bv. tuktuk en min of meer. Dan hebben we nog roulette, molser dan hier -1000 pakken kan niet.
In dit topic heb ik ook al meerdere keren toegelicht waarom ik het gedrag van Merel niet als mols kan beschouwen. Hier doel ik op de momenten waar ze de aandacht bewust op zichzelf vestigt. Waarom zou je dit willen als mol?
Sarah daarentegen is behoorlijk opgegaan in de groep kandidaten zonder al teveel op te vallen.
Verder heeft Merel volgens alle FTM schema’s (behalve de jouwe blijkbaar) het meeste verdiend van iedereen, bijna een kwart van de pot. Zelfs als Sarah die -1000 niet had gepakt, stond ze nog onder Merel. Dat moet je als mol echt niet willen en ze had echt wel meer kunnen doen om dit te voorkomen (mingeld pakken bijv.).
Sarah pakt geld bij de wachtkamer en wals, als andere kandidaten erbij zijn (Jamie en Niels). Een klein bedrag pakken onder toezien van de hele groep kan ze gedaan hebben om vertrouwen te winnen. Alleen de motoropdracht heb ik geen verklaring voor.
Merel pakt totaal onnodig de hoogste bedragen van iedereen, op momenten dat ze alleen is en niet onder toezicht staat van anderen (tuktuk, lasers).
Ik zie dus genoeg redenen om Sarah als molser te zien dan Merel.
Heeft Merel ook gekke dingen gedaan? Sure, ik schrijf haar dan ook niet af. Maar daar staan wat mij betreft teveel onmolse dingen tegenover die ik niet kan uitleggen als ze de mol is. En dat is de reden dat ik haar een stuk minder verdenk dan Sarah.