Wat ik meen gezien te hebben. Niels geeft de andere kandidaten de indruk dat de motorrijders hen kunnen aftikken als ze met geld lopen. Dat is niet zo, de motorrijders kunnen geld weg pakken. Niels blijft er echter op hameren dat hij 'afleiding is'. Het moment dat hij wel geld pakt, gaat hij zogenoemd nonchalant langzaam lopen zodat hij niet afgetikt wordt. iets wat anderen ook nog 'heel slim' vinden. Ik denk dat het heel slim van Mol Niels was. Omdat hij maar bleef vertellen dat ze niet afgetikt moesten worden en met geld meteen terug moesten, kwam niemand erop dat de kapers geld kwamen kapen en niet kandidaten.
Verder zegt Niels nadien in het rond: ik ben wel trots dat ik 850 heb binnen gehaald. Sinan corrigeert hem dat het 750 is en Niels maakt nog een grapje (dat hij net zo slecht rekent als Robert). Alleen Niels heeft maar 250 binnen gebracht. En verder er voor gezorgd dat de motorrijders meer tijd hadden om rond te rijden.
De anderen vind ik helemaal niet verdacht. Sinan wel maar die is eruit. Sarah niet want die ziet een aantal keer een ton met geld op het scherm en wijst die ook aan, geeft de goede route en haalt 500 binnen, de laatste 250 net op tijd. Een Mol was hoop ik dan toch nog even gestruikeld op de weg terug, het was seconde werk. Merel laat op een gegeven moment duidelijk zien dat Sinan zit te stuntelen, zj kan de drone snel laten vliegen en snel inzoomen. Alleen Sinan geeft het scherm niet af. Verder haalt ook zij 500 binnen. En ik zou ook de pest in krijgen als je met die hitte de verkeerde kant op wordt gestuurd en de drone niet mag besturen terwijl je het duidelijk beter kan dan Sinan.