Poeh.
1. In 1999 de ontdekking van dit nieuwe programma. Een geheimzinnige speurtocht waaraan je zelf kon meedoen, een interessant psychologisch spel en ik vind het wel vet dat ik het dus vanaf het begin al volgde.
2. In 2006 de ontdekking dat er zoiets bestond als een forum over de mol! Toen ben ik voor het eerst online gaan posten en meediscussiëren over de mol.
3. Seizoen 2011, toen mijn fanschap nieuwe hoogten aannam en ik ècht molloot werd. Sowieso is seizoen 2011 één groot hoogtepunt van begin tot eind! De mol in de bus, het optreden in aflevering 3, de busrace, de Cerro Negro, de "het is zover", de bomenopdracht, de test-twist daaromheen, de eerste finaletest-nieuwe-stijl en de, wat mij betreft, mooist gemaakte ontknoping ooit. Alles aan dat seizoen klopte.
4. Ook 2011: mijn eerste bezoek aan de molfandag. Fantastisch om andere molloten in real life te spreken! (En enkele kandidaten niet te vergeten.)
5. Joeri van Breukelen met zijn Vodcast
6. In 2013 de lancering van Molpunten, waardoor ik echt een "eigen" bijdrage had aan de fancommunity.
7. Ga ik nu niet uitleggen, maar: Ewout.
8. Ook in 2013, de start van Moltalk met Arjen Lubach.
9. Het feit dat ik één van mijn vrienden Molfan heb gemaakt.
10. De herlancering van de Vlaamse mol (en de hulp van forumlid Kaaasje met de Vlaamse Molpunten).
11. Hoe aflevering 50 van de podcast Eeuw van de Amateur (met Paulien Cornelisse en Jan-Peter Pellemans over o.a. de mol) mij into podcast bracht. En natuurlijk, Trust Nobody, de podcast over de mol.