Auteur Topic: De Mol in de media (2021)  (gelezen 16645 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #60 Gepost op: 24-04-2021, 11:16:54 »


Interview met Samina!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #61 Gepost op: 24-04-2021, 11:30:15 »
Het blijkt maar weer dat kandidaten uit 1 jaar in korte tijd een echte vriendenclub kunnen worden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #62 Gepost op: 24-04-2021, 16:05:53 »
Zie je wel dat ze doodmoe waren bij de bomopdracht?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #63 Gepost op: 24-04-2021, 18:38:15 »
Het blijkt maar weer dat kandidaten uit 1 jaar in korte tijd een echte vriendenclub kunnen worden.

Klopt. En dat maakt dit programma ook zo mooi: het is gewoon heel puur. Hulde voor de mensen achter de schermen bij Woestijnvis die telkens weer zo'n mooie mix van mensen/karakters bijeen weten te brengen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #64 Gepost op: 24-04-2021, 19:25:28 »
Hiermee refereer ik ook aan Bart, vorig jaar.

Hij had in de eerste afleveringen niet veel fans onder de kijkers, hoewel er natuurlijk ook mensen waren die zijn speelstijl vanaf het begin konden waarderen (''we zijn hier niet in Vlaanderen Vakantieland'').

Gaandeweg kwam er waardering, en tot die laatste groep behoort ook ondergetekende.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #65 Gepost op: 24-04-2021, 19:41:57 »
Ik was fan van hem vanaf de eerste seconde  ::love::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #66 Gepost op: 25-04-2021, 00:06:49 »
Ik heb me vorig jaar blind gestaard op Bart. Dacht echt dat hij de Mol was.  ::)

Mooi figuur. Dit jaar hebben we met Filip weer zo'n markante heer. Ook een smaakmaker.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #67 Gepost op: 26-04-2021, 08:24:51 »
wieisdemol.be:

Verraad wordt beloond - "Wel best dat ik zelf geen bod heb mogen doen"

7600 euro op de teller. Na de eerste aflevering zou je dit bedrag een mooie start kunnen noemen, maar helaas voor de kandidaten is het spel al wat verder gevorderd. Na 6 weken en 18 opdrachten is dit een historisch laag bedrag in de groepspot. Aflevering 6 laat ongetwijfeld sporen na in de groep, maar binnenkort dus ook op de bankrekening van de winnaar. Daarvan hoeft de afvaller alvast niet meer wakker te liggen.

"Ik dacht altijd oprecht dat ik zelf nog het meest geld had opgebracht", zegt Jasmien ons na haar vertrek. "Maar blijkbaar sta ik dan ook nog eens helemaal onderaan! Dat was verschieten (lacht). Bij de laatste opdracht was het wel best dat ik zelf geen bod heb mogen doen. De kans was groot geweest dat ik gans de groepspot had ingezet, en dat had Annelotte me nooit vergeven. Ik voelde mij al oprecht schuldig naar de groep vanaf het moment dat ik de kamer met de dossiers buiten stapte. Ik zat een hele dag met de angst dat het zou uitkomen. Ik was zo opgelucht dat Lennart de film van Philip wou zien, want ik dacht dat hij sowieso mijn naam ging zeggen. Niemand vertrouwde me daar, en ik zou mezelf ook nooit geloofd hebben denk ik. Het had perfect kunnen gaan als ik op de juiste mol zat: veel extra informatie, de andere kandidaten wisten niet dat ik gekeken had en ik had zogezegd niet hoog geboden op de vrijstelling."

Was er trouwens niet gezworen op de Leerdammer wat die dossiers betreft? "We hadden gezworen dat we niet in de boekjes gingen kijken, en ik heb ook niet in mijn boekje gekeken he", zegt Jasmien. "Van de tien minuten dat ik daar binnen heb gezeten heb ik tot minuut zes getwijfeld. Vele zullen nu zeggen 'karma is a bitch. Ze heeft zo vaak gelogen en nu is het in haar gezicht ontploft' (lacht) Ik lieg normaal niet in het dagelijkse leven, maar in het spel heb ik daar weinig moeite mee. Er waren 5 of 6 vragen bij de test die je sowieso enkel kon weten uit die dossiers."

De informatie in de dossiers heeft Jasmien dus duidelijk niet verder geholpen. "Als ik de kandidaat had gekozen die effectief De Mol was was ik er sowieso door geweest", zegt ze. "Ik heb gegokt en verloren. Daarvoor was ik nog aan het spreiden tussen 2 personen en dit was de eerste keer dat ik op één persoon inzette. Ik wist ofwel is het erop ofwel niet. Eens je iemand in het vizier hebt zie je in elke handeling wel iets verdacht en lijkt alles in het plaatje te kloppen. Een groen scherm geeft je het idee dat je toch minstens enigszins op een juist spoor zit, terwijl dat gewoon kan betekenen dat iemand anders ook verkeerd zit en jij toevallig één vraag meer juist hebt of net iets sneller was. Mijn eliminatie vond ik verschrikkelijk. Ik was echt heel erg kwaad op mezelf en ik had zo graag tot het einde mee gegaan. Ik was vertrokken met de gedachte dat ik heel gauw zou afvallen, maar toen ik eliminatie na eliminatie overleefde begon ik er wel in te geloven. Nu ben ik vooral heel dankbaar dat ik zo lang heb kunnen meedoen."

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #68 Gepost op: 26-04-2021, 08:57:23 »
Ik was zo opgelucht dat Lennart de film van Philip wou zien, want ik dacht dat hij sowieso mijn naam ging zeggen.
Vandaar die complimenten aan Lennart toen hij Philips filmpje koos. Ik dacht huh, 10K uit de pot, en dan zeggen: goed zo? Maar nu snap ik het. :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #69 Gepost op: 26-04-2021, 09:05:30 »
Zo sportief was Jasmien anders ook al toen Annelotte de vijf pasvragen won. Ze is fanatiek maar snapt heel goed dat anderen dat ook zijn.

Maar oei, ze zou de hele pot geboden hebben. ::zweet:: ::rofl::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #70 Gepost op: 3-05-2021, 14:13:01 »
Humo:

Gilles De Coster over ‘De mol’: ‘De finalisten zijn compleet het bos in’
Vincent Van Peer

Voor primeurs zit je in Duitsland goed: de eerste bratwurst, de eerste mp3 (echt waar), de Eerste Wereld-oorlog en nu ook de eerste editie van ‘De mol’ waarin er tot in de finale nog geen enkele (!) kandidaat de mol wist te ontmaskeren. Getuigt het van een mol die op intergalactisch niveau saboteert? Of van een kandidatenbestand dat op intergalactisch niveau zit te knoeien? Aan de vooravond van de Grote Ontknoping snappen de finalisten er alvast evenveel van als wij: nougatbollen. Gilles De Coster, verlos ons uit ons lijden!

GILLES DE COSTER «Het is de allereerste keer in de geschiedenis van het programma dat deze situatie zich voordoet: wij stonden er met z’n allen even hard van te kijken als de kandidaten, wier koppen totale verdwaasdheid verrieden. Je hebt het gezien: één kandidaat werd door de andere drie verdacht en mocht beschikken. De finalisten zijn compleet het bos in. Zij beseffen dat ze eigenlijk bijna stoemelings tot in die finale zijn geraakt.»

HUMO Hoe kan dat? Is dat dan echt puur geluk bij het invullen van de vragenlijst?

DE COSTER «In feite weet je bij eliminaties slechts één ding zeker: de minst goeie kandidaat valt af. Wel, de overblijvers zijn nooit de minst goeie geweest. Snap je? Ze zaten ernaast, punt.»

HUMO Geen wonder dus dat we met een historisch lage groepspot zitten.

DE COSTER «Die conclusie is voor jouw rekening. Ik spreek mij niet uit over de groepspot tot de laatste euro binnen is.»

HUMO Eén vraag moet mij toch van het hart: is de mol nu zo goed, of zijn de kandidaten zo slecht?

DE COSTER «Dan toch eerder het eerste, vind ik. De mol heeft zich zéker niet schuilgehouden: er is op prachtige manieren gemold.»

HUMO Ik vermoed dat ‘Unleash the Philip’ een tactiek is geweest van ‘De mol’.

DE COSTER (fijntjes) «De tactieken doen we later uit de doeken.»

HUMO Hebben jullie door het vreemde verloop van het spel moeten afwijken van jullie oorspronkelijke plan voor de finale?

DE COSTER «Nee, dat zou oneerlijk zijn: wij zullen nooit inhoudelijk ingrijpen omdat bepaalde scenario’s zich al dan niet voordoen. Wij bereiden ons op voorhand zo goed mogelijk voor en laten ons dan verrassen door wat er gebeurt.»

HUMO Kun je al een tipje van de sluier oplichten voor de finale?

DE COSTER «Ze zal éxtra spannend zijn: in voorgaande seizoenen wist iedereen tegen dan al hoe de vork aan de steel zat, maar nu moet er nog actief gespeurd worden.

»Als cinefiel apprecieer ik ook de filmische kwaliteiten van de finale: onze regisseur Mathias De Neve heeft nadien van onze bazen – geen mensen die kwistig strooien met complimenten – te horen gekregen dat hij het in Hollywood moet gaan proberen. Hij heeft de beeldtaal van het programma afgelopen seizoenen echt wel naar een hoger niveau getild, waarvoor hulde. En natuurlijk: de rode knop van hondje Isidoor zal éíndelijk zijn opwachting maken.»

HUMO Nu weet ik het: die sluwe Isidoor is de mol.

DE COSTER «Ssst, vertel het vooral niet verder!»

‘De mol: finale’, Play4, zondag 9 mei, 19.55
https://www.humo.be/tv/gilles-de-coster-over-de-mol-de-finalisten-zijn-compleet-het-bos-in~ba9b69de/

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #71 Gepost op: 3-05-2021, 18:38:13 »
wieisdemol.be

De finalisten zijn bekend - maar ze hebben geen idee wie De Mol is

Opnieuw een primeur in de molgeschiedenis vanavond, want het laatste rode scherm werd dit seizoen op zijn zachtst uitgedrukt een verrassing van formaat. Vlak voor de finale werden alle kandidaten namelijk bruusk uit hun moltunnel geschud. Niet enkel de afvaller die de finale net niet haalde, maar ook de beide finalisten die vlak voor de eindmeet hun hoofdverdachte naar huis zagen vertrekken. Behalve de saboteur zelf weet voorlopig dus niemand wie De Mol is.

"Een unieke situatie", aldus Gilles De Coster. "Nooit eerder moesten de finalisten in de finale zélf nog uitvissen wie de mol is. Dat hadden we nog niet meegemaakt: het spel blijft ons als makers dus ook verrassen. We maken ons op voor een heel speciale finale, waarin de finalisten meer dan ooit naar elkaar zullen loeren. Want alles wat ze tot nu toe dachten te weten… is fout. En ze hebben echt niet veel tijd meer om de enige échte mol te ontmaskeren."

En ook hoofdverdachte Philip was verbaasd over deze wending in het spel. "Dat was een verrassing van formaat", zegt hij ons. "Ik ben volledig maar dan ook vollédig in de war. Dat er misschien enkele van de eerdere afvallers hun pijlen op mij hadden gericht daar had ik een vermoeden van, maar dat alle drie de finalisten in mij de mol zagen? Ik was eerlijk gezegd verbijsterd…. Hun hoofdverdachte is naar nu huis en dat net voor de finale. Ze moeten helemaal van nul beginnen in hun zoektocht. Wat een spanning!"

Minder dan 1 op 10 van de molspeurders op ons forum zag in Philip een geloofwaardige mol, maar waarom was hij dan wel zo verdacht in de groep? "De enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze in mij geen geloofwaardige mol zagen, om me dan nét om die reden wél te gaan verdenken", aldus Philip. "Een soort van omgekeerde psychologie. Het is zeker niet zo dat ik mezelf als schaduwmol heb gedragen. Ik ben wel van de onhandigere soort, dus ook dat heeft er zeker toe bijgedragen. En ja natuurlijk heb ik in de DDR-dossiers gekeken. Wie zou dit niet doen vlak voor de finale? In die dossiers stonden de antwoorden op enkele vragen van de eliminatietest, maar daar hebt je natuurlijk alleen wat aan als je de juiste verdachte voor ogen hebt. Zo niet zijn je antwoorden even fout als die van de rest. Omdat Jasmien die avond naar huis moest bleef ik natuurlijk denken dat ik op het juiste spoor zat. Maar, dat was dus grote overmoed in plaats van een scherp inzicht in de menselijke natuur…"

De moldossiers werden uiteindelijk een aanslag op de groepspot, en niet alleen door de actie van Philip. "Mijn gevoel was dat Lennart, net zoals mij, het spel toen keihard speelde. Ik had mijn ‘Leerdammer-eed’ gebroken en hij heeft keihard de groepspot leeggehaald. Ik begrijp hem echt. Dit zijn voor mij twee gelijkwaardige acties die op dat moment in het spel logisch zijn. De finale lonkte immers. Bij mij kwam dit dus helemaal niet hard aan. Ik zat nooit in het spel om veel geld te verdienen, wel om zo lang mogelijk mee te kunnen spelen. Ik heb traantjes gelaten toen ik net voor de finale het spel moest verlaten. En die hadden absoluut niets te maken met winnen of verliezen. Die hadden 100% te maken met het feit dat ik die superfijne mensen na meer dan twee weken intensief samenzijn moest verlaten. Elke dag dat ik kon meedoen was een feest voor me. Het spelplezier heeft altijd de bovenhand gehaald op 'het winnen'. Tot en met die knotsgekke opdracht in centrum Berlijn. Aan alle vijftigplussers: niet twijfelen om je in te schrijven. Het is zelfs een voordeel want door die levenservaring kan je volgens mij mensen misschien zelfs beter inschatten. Het is nooit te laat om jezelf te smijten!"

En zichzelf smijten heeft Philip duidelijk gedaan. Niet als mol dus, maar wel als gedreven kandidaat. En toch doken er ook voor hem enkele moltheorieën op op ons forum. "De theorie over de groep Alt-J bijvoorbeeld. Je weet wel", zegt Philip "Ik zit op mijn gemak te genieten van Breezeblocks met de ogen dicht in de zon. Als je ALT-J op het toetsenbord intikt krijg je het delta-symbool. Op een vliegtuig in de reeks is dit teken ook te zien. Slim gezien, helaas geen juiste theorie. Ik sta echt wel versteld van de creativiteit van de De Mol-kijkers. Niet enkel is De Mol steengoede TV, het zet zeer velen ook aan om slim op zoek te gaan naar diepere verbanden. Echt fijn om te zien!"

https://www.wieisdemol.be/nieuws/138/finalisten-hebben-geen-idee

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #72 Gepost op: 3-05-2021, 19:02:47 »
"Mijn gevoel was dat Lennart, net zoals mij, het spel toen keihard speelde. Ik had mijn ‘Leerdammer-eed’ gebroken en hij heeft keihard de groepspot leeggehaald. Ik begrijp hem echt. Dit zijn voor mij twee gelijkwaardige acties die op dat moment in het spel logisch zijn. De finale lonkte immers. Bij mij kwam dit dus helemaal niet hard aan.
Jammer dat dit weggegeven wordt... Maakt het alweer onwaarschijnlijker dat Philip er op Lennart uit is gegaan. Alsof er geen strobreed in de weg mag liggen om Lennart te verdenken. Met die toch wel makkelijke hints erbij, ga ik me toch afvragen of hier geen addertje onder het gras zit?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #73 Gepost op: 3-05-2021, 19:27:32 »
Goed opgemerkt. Philip had Lennart dus inderdaad niet als Mol.

Maar kijk maar uit met "het is te makkelijk dus er is een addertje onder het gras" want voor je het weet is Philip dan alsnog de Mol. :P

Offline Molest

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #74 Gepost op: 3-05-2021, 19:35:17 »
::rofl:: Nee, ik waag me echt niet aan Philipisme... ::schaam::
Misschien moest het ons wel niet te moeilijk gemaakt worden, omdat het voor de kandidaten al zo moeilijk was.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #75 Gepost op: 3-05-2021, 19:50:33 »
Ha ha, nee doet maar niet. We zijn eigenlijk net bekomen van het Charlotisme.  ;)

Ik denk dat je gelijk hebt en men inschatte dat als de kandidaten er al niet uitkwamen, het voor de kijkers te moeilijk zou zijn. Maar het tegendeel blijkt het geval. Tamelijk veel mensen hier hadden net als ik Lennart als schot-voor-boeg-mol (afgaande op de voorstelfimpjes) en hielden heb daarna goed in de gaten en zagen toch steeds bevestiging.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #76 Gepost op: 5-05-2021, 17:00:17 »
De Morgen:

Hij was de hoofdverdachte van Annelotte, Lennart en Sven, maar toch kreeg Philip De Cleen zondagavond een rode duim in ‘De Mol’. Hoe is dat kunnen gebeuren? En besefte de docent marketing dat de andere kandidaten dachten dat hij de saboteur was? Hoog tijd voor enkele vragen aan de nestor van de groep, die de finale net niet haalde.

✦ doorMARK COENEGRACHT3 mei 2021, 21:37

HOE VOELDE HET OM NET VOOR DE FINALE HET SPEL TE MOETEN VERLATEN?
“Ik heb traantjes gelaten. En die hadden absoluut niets te maken met winnen of verliezen. Die hadden 100 procent te maken met het feit dat ik die superfijne mensen na meer dan twee weken intensief samenzijn moest verlaten.”

WAAR LIEP HET VOOR JOU ECHT FOUT?
“Na de proeven in het kasteel en de bunker. Toen heb ik beslist ‘dat ik het allemaal wel wist’. En ik was mis. Hoogmoed komt voor de val! Had ik geweten dat iedereen mij verdacht, dan had ik gewoon gespreid en was dit nu een interview van een finalist (lacht).”

HOE WAS DE RIT NAAR HUIS?
“Marc Cambré was ook nu de chauffeur van dienst. Eens de emoties doorgespoeld, hebben we goed gebabbeld over muziek, over Marc zijn geweldige job als rechterhand van Bart Peeters. Ik was zo blij als een klein kind dat ik hem, ondanks zijn indrukwekkende muzikale ervaring, toch nog een paar fijne schijfjes heb leren kennen. Marc, jij bent een fijn mens!”

HOE GAAT HET NU MET JOU?
“Met mij gaat het uitstekend, dank je wel! De fietsbenen hebben nog nooit zo goed gestaan, mijn VO2max flirt met de grens van 50 wat voor de 52-jarige ‘Flipper’ zeer oké is’”

HET EINDE VAN DE AFLEVERING WAS OP ZIJN MINST GEZEGD ONVERWACHTS. WIST JE ZELF DAT JE DE HOOFDVERDACHTE WAS VAN ALLE FINALISTEN?
“Neen! Dat was een verrassing van formaat. Ik ben volledig, maar dan ook vollédig in de war. Eerlijk gezegd, ik ben verbijsterd. Dat er misschien enkele kandidaten die er eerder uitgingen hun pijlen op mij hadden gericht, daar had ik een vermoeden van. Maar dat alle drie de finalisten in mij de mol zagen? Verbijsterend. En wat nu? Hun hoofdverdachte is naar huis. En dat net voor de finale. Die drie finalisten moeten helemaal van nul beginnen in hun zoektocht. Wat een spanning!”

WAAROM DENK JE DAT JE VERDACHTE NUMMER 1 WAS VOOR HEN?
“De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat ze in mij geen geloofwaardige mol zagen, om me dan nét om die reden wél te gaan verdenken. Een soort van omgekeerde psychologie. Ik ben iets onhandiger, dus ook dat heeft er zeker toe bijgedragen dat ik zowel voor de kandidaten als voor de kijkers verdacht was. En ja, natuurlijk heb ik in de DDR-dossiers gekeken (wie zou dit niet doen vlak voor de finale?) en misschien heb ik ook wel de dominootjes onhandig aangeraakt. Maar het is zeker niet zo dat ik mezelf als schaduwmol heb gedragen…”

WAT DACHT JE TOEN LENNART 10.000 EURO UIT DE POT NAM. WAS DAT TERECHT? HOE HARD KWAM DAT AAN?
“Mijn gevoel was dat hij, net zoals mij, het spel toen keihard speelde. Ik had mijn ‘Leerdammer-eed’ gebroken en hij heeft keihard de groepspot leeggehaald. Ik begrijp hem echt. Dit zijn voor mij twee gelijkaardige acties die op dat moment in het spel logisch zijn. De finale lonkte immers. Bij mij kwam dit dus helemaal niet hard aan. Ik zat nooit in het spel om veel geld te verdienen, wel om zo lang mogelijk mee te kunnen spelen.”

JE SPEELDE HET SPEL BEST HARD. HOE GRAAG WOU JE HET SPEL WINNEN?
“Ik ben wel competitief. In de sport heb ik een zwarte gordel judo en ook in het bedrijfsleven heb ik altijd gevochten. Ik ben een zondagskind, alles wat ik wou, heb ik tot nu toe bereikt in het leven. En dan nog eens geselecteerd geraken voor ‘De Mol’! Elke dag dat ik kon meedoen, was een feest voor me. Het spelplezier heeft altijd de bovenhand gehaald op ‘het winnen’. Tot en met die knotsgekke opdracht in centrum Berlijn.”


Newsmonkey:
https://newsmonkey.be/de-mol-bewijzen-lennart/
https://newsmonkey.be/de-mol-bewijzen-sven/
« Laatst bewerkt op: 5-05-2021, 17:04:49 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #77 Gepost op: 7-05-2021, 15:03:03 »
Ik las een bericht van Van Zwam over Gilles in de podcast Trust Nobody. Klinkt leuk, ga ik meteen beluisteren. Kan hier:

https://trustnobody.nl/aflevering-7-sprookjesstem-hotelgluurder-eliminatieschok/

Heeft iemand een link naar het extra kwartiertje met Gilles? :)
« Laatst bewerkt op: 7-05-2021, 15:17:55 door Heinz »

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #78 Gepost op: 7-05-2021, 15:26:36 »
Ik doel in elk geval op het "deel B" dat ook op die pagina staat waar je nu naar linkt (even scrollen wel).

Als er nog meer is dan heb ik het zelf ook nog niet gehoord.  :)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2021)
« Reactie #79 Gepost op: 7-05-2021, 15:29:26 »
Voor dat extraatje moet je wel even Patreon worden hè. Is de moeite waard hoor!