Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 10619 keer)

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #60 Gepost op: 10-05-2021, 22:54:28 »
En Eva van der Gucht natuurlijk ook, bedenk ik me nu. 

Offline Yrien

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #61 Gepost op: 10-05-2021, 23:13:32 »
Ik maak even hier mijn jaarlijkse crushpost over Gilles  ::love::

Speelt hij nog piano ook, wat een man  ::bravo::

Ik sluit mij hier zo erg bij aan! :-* ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #62 Gepost op: 11-05-2021, 00:47:25 »
Weten jullie of Nederlanders zich ook kunnen aanmelden?
::jaja:: Ja dat kan
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #63 Gepost op: 11-05-2021, 10:02:37 »
Weten jullie of Nederlanders zich ook kunnen aanmelden?

Thomas Cammaert deed als Belg mee in Nederland, dus andersom zou het dan ook moeten kunnen, toch?  ::tandpastasmiley::

Die logica gaat niet geheel op, aangezien je in Nederland gevraagd wordt (volgens mij woont/werkt hij in Nederland) en in België geselecteerd.

Maar vorig jaar is dit gevraagd en volgens Gilles zou het kunnen (maar wss 1 per seizoen ofzo)
klaar voor de strijd

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #64 Gepost op: 11-05-2021, 12:22:54 »
Ik vraag me af of je als Hollander tussen die Vlamingen geen vreemde eend in de bijt bent. De cultuur is toch wel een beetje verschillend. Om eerlijk te zijn kijk ik onderhand liever naar Vlamingen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #65 Gepost op: 11-05-2021, 13:16:46 »
Ik vraag me af of je als Hollander tussen die Vlamingen geen vreemde eend in de bijt bent. De cultuur is toch wel een beetje verschillend.

Ik woon dicht bij de grens (zo'n 20 km) en herken dit helemaal. Ik heb meermalen gesolliciteerd in Vlaanderen, maar als Nederlander blijf je toch wat directer dan de Belgen gewend zijn (al was directheid bij deze groep geen probleem geweest denk ik!). Ik zou heel graag meedoen. Het kriebelt echt om me in te schrijven, maar uiteindelijk weet ik niet of je dat als Nederlander echt zou moeten willen.

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #66 Gepost op: 11-05-2021, 16:39:04 »
Een vraag over seizoen 7 in Vietnam: de makers maakten kenbaar dat de uiteindelijke mol vooraf niet de favoriet was. Weet iemand welke van de twee 'misschien-mollen' dat wel was?
Ik weet nog dat dat ooit prijsgegeven was, maar heb geen idee waar. Heeft iemand een idee wat de bron is?

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #67 Gepost op: 11-05-2021, 17:16:56 »
Ik kan me nog vaag iets herinneren dat Axel vooraf de favoriet was, maar dat ze zo onder de indruk waren van de uiteindelijke mol dat ze haar verkozen. Maar waar ik dat precies heb gelezen, geen idee.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #68 Gepost op: 11-05-2021, 17:33:48 »
De favoriet voor het seizoen was Bruno  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #69 Gepost op: 11-05-2021, 18:18:03 »
Bedankt voor jullie antwoord beiden! Weet je misschien nog wat de bron was, Vermoljoen? In mijn herinnering was de favoriet Martijn, maar dat heb ik dus verkeerd onthouden.
Ik kan me ook herinneren uit de terugblik dat Martijn goed kon liegen over dat hij degene die de mol selecteerde niet kende en dat  het verschil in spontaniteit in de cirkel tussen hem en Elisabet hem de das had omgedaan. Van Bruno's gedrag tijdens de selectieprocedure lieten ze niet zoveel zien (behalve de konijnenleugen), wat nieuwsgierig maakt naar wat hem dan zo geschikt als mol maakte.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #70 Gepost op: 11-05-2021, 18:24:05 »
Ik kan me nog vaag iets herinneren dat Axel vooraf de favoriet was, maar dat ze zo onder de indruk waren van de uiteindelijke mol dat ze haar verkozen. Maar waar ik dat precies heb gelezen, geen idee.

Neen, Axel en Bas vielen snel door de mand (ironisch genoeg waren de beide finalisten én meest verdachte kandidaten de slechtste leugenaars)

Bedankt voor jullie antwoord beiden! Weet je misschien nog wat de bron was, Vermoljoen? In mijn herinnering was de favoriet Martijn, maar dat heb ik dus verkeerd onthouden.


GDC zei dit bij de reunie geloof ik
klaar voor de strijd

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #71 Gepost op: 11-05-2021, 19:01:11 »
Dat werd volgens mij verteld tijdens de reünie inderdaad.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #72 Gepost op: 11-05-2021, 19:44:13 »
Hoe zit het trouwens met de reclames tijdens de uitzendingen in België? Zijn dat een of twee blokken en hoe lang duren ze?

Ik vind het zelf wel prettig om later op de zondagavond afleveringen zonder reclame-onderbrekingen te kunnen zien. Het verbaast me wel dat dit zo kan, maar Nederlandse reclames voor een Belgische uitzending zal wel lastig zijn. Als betaal tv (bijv een passe-partout voor de hele reeks met de eerste twee afleveringen gratis) een manier zou zijn om programma’s van dit niveau ook in Nederland te kunnen blijven zien, zou ik daar geen enkel probleem mee hebben.
« Laatst bewerkt op: 11-05-2021, 22:07:32 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #73 Gepost op: 11-05-2021, 19:48:18 »
Als betaal tv (bijv een passe-partout voor de hele reeks met de eerste twee afleveringen gratis) een manier zou zijn om programma’s van dit niveau ook in Nederland te kunnen blijven zien, zou ik daar geen enkele probleemjeugd hebben.

Ik wens jou van harte een probleemloze jeugd toe!   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #74 Gepost op: 11-05-2021, 21:32:33 »
Ik wens jou van harte een probleemloze jeugd toe!   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

De autocorrect heeft me weleens gekkere zinnen laten opschrijven  :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Yrien

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #75 Gepost op: 12-05-2021, 18:12:27 »
Bedankt voor jullie antwoord beiden! Weet je misschien nog wat de bron was, Vermoljoen? In mijn herinnering was de favoriet Martijn, maar dat heb ik dus verkeerd onthouden.
Ik kan me ook herinneren uit de terugblik dat Martijn goed kon liegen over dat hij degene die de mol selecteerde niet kende en dat  het verschil in spontaniteit in de cirkel tussen hem en Elisabet hem de das had omgedaan. Van Bruno's gedrag tijdens de selectieprocedure lieten ze niet zoveel zien (behalve de konijnenleugen), wat nieuwsgierig maakt naar wat hem dan zo geschikt als mol maakte.

Ik luisterde vandaag een oude aflevering van Trust Nobody (podcast) terug waarbij Axel te gast was. Daar ging het hier over; hij noemde Martijn als favoriet door zijn konijnenleugen.

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #76 Gepost op: 16-05-2021, 09:59:05 »
Weet niet waar dit eventueel thuis hoort, maar, alle medewerkers van dit forum, alvast ontzettend bedankt voor jullie geweldige inzet!!!!!
 ::bravo::  ::bravo::

Heinz, ook bedankt voor het op altijd respectvolle, positieve bijsturen van onze  comments met de nodige humor erbij. Top!
(Mag ook wel eens genoemd worden 😊)

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #77 Gepost op: 16-05-2021, 10:58:15 »
 :D ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #78 Gepost op: 16-05-2021, 22:56:40 »
Is er in België nog een ander TV programma dat net zo goed is en net zo verrast als “Wie is de mol?”  of kent het programma ook in België zijn gelijke niet?

Ik zoek wat om ca 44 weken te overbruggen :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #79 Gepost op: 16-05-2021, 23:04:23 »
Is er in België nog een ander TV programma dat net zo goed is en net zo verrast als “Wie is de mol?”  of kent het programma ook in België zijn gelijke niet?

Ik zoek wat om ca 44 weken te overbruggen :-).
In het algemeen ben ik wel fan van de Vlaamse tv ::jaja:: Ze hebben goed ingestoken quizzen, boeiende human interest-programma's en leuke reality. Maar of ik ooit iets vergelijkbaar wonderschoons als de Mol heb gezien? Nee.
...óf niet!