Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 19541 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Sven
« Gepost op: 14-03-2021, 18:03:45 »


Praat mee over het doen en laten van Sven! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:22:29 door putyourHANSup! »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2021, 07:57:51 »
Sven geeft  mij een beetje een ruwe bolster blanke pit gevoel.
Iets in zijn presentatie deed me denken aan Axel uit de serie in Vietnam, maar ook heel sterk aan een persoon als Sergio Herman ( een man die vreselijk fanatiek is, soms zelfs op het norse af overkomt, maar het hart op de juiste plek).

Ik voorzie wel wat strubbelingen rondom hem in de groep, maar alles peis en vree is ook maar saai.
Mag van mij wel ver komen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2021, 20:23:16 door Tarbozan »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2021, 20:19:52 »
helemaal mee eens.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2021, 21:58:40 »
Een naamgenootje, leuk ;D En ik vond het ook wel een leuke kandidaat. Tegelijk ook een pittige.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2021, 14:36:43 »
Bart 2.0 here we go ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2021, 23:41:11 »
Een beetje te verdacht/aanwezig in aflevering 1 om de Mol te kunnen zijn hè? Maar ja, wie weet gooien ze het dit jaar over een andere boeg.

Een van de opvallende momenten: Sven die het kaartje met "Jasmien" (en de beschrijving van de plant eronder) leest maar het verzwijgt/niet goed leest.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2021, 23:46:11 »
Ik vrees ook een beetje dat hij te verdacht is ja. Ook bij de kennismakingsknuffel vroeg hij precies op het moment dat het antwoord op de vraag gegeven werd 'wat was de naam van dat dier ookalweer?'

Ik vind hem verder wel leuk. Zijn gezichtsuitdrukkingen ook tijdens de knuffel.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2021, 07:49:35 »
Ik vind hem heel onsympathiek overkomen... :-\\
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2021, 09:10:22 »
Ik vind hem heel onsympathiek overkomen... :-\\
Same, van mij mag ie als volgende afvallen. Hij doet me denken aan Robin, hopelijk komt ie niet net zo ver

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2021, 09:13:42 »
Omdat ie niet van knuffelen houdt? Daar helpen ze hem bij De Mol snel genoeg vanaf. ::rofl::

En Robin (die ik juist ontzettend leuk vond) was toch juist wel het emotionele type?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2021, 09:18:33 »
Sven  ::bravo::


Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #11 Gepost op: 22-03-2021, 09:24:18 »
Omdat ie niet van knuffelen houdt? Daar helpen ze hem bij De Mol snel genoeg vanaf. ::rofl::

En Robin (die ik juist ontzettend leuk vond) was toch juist wel het emotionele type?
Ja, ik bedoel meer z'n instelling van "ik heb gelijk maar doe niet veel en heb wel constant commentaar op anderen" (~ Robin), in combinatie met z'n machogedrag. Om met Marije te spreken: dat is de energie die ik bij hem kreeg.
Z'n uitspraak over de groepsknuffel bij z'n eerste biecht vond ik ook al meh.

Maar: wie weet, misschien kan hij het tegendeel bewijzen en mij ongelijk geven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #12 Gepost op: 22-03-2021, 10:00:05 »
Ik vind hem ook niet leuk ::ohno::

Omdat ie niet van knuffelen houdt? Daar helpen ze hem bij De Mol snel genoeg vanaf. ::rofl::
Omdat ie vind dat als je niets van voetbal weet je een vrouw bent ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #13 Gepost op: 22-03-2021, 10:01:08 »
Ik vind Sven wel leuk. Brengt een beetje dat harde dat Robin en Bart ook ieder op hun eigen manier hadden in de groep

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #14 Gepost op: 22-03-2021, 10:55:15 »
Hahahaha geweldig persoon, zegt tenminste wat hij denkt. En eindelijk iemand die niet om elke scheet iemand gaat knuffelen.

Wel echt totaal geen molgevoel bij hem.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #15 Gepost op: 22-03-2021, 11:00:37 »
Ik stel me trouwens ook wel vragen bij Kevin : Champions League? Wat is dat .. Dan kan je wel Manchester United opnoemen, maar een beetje meer gokken lukt niet?

Dus in dat opzicht had Sven gewoon gelijk dat dit opvallend was. Hij heeft het gewoon niet zo goed verwoord.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #16 Gepost op: 22-03-2021, 13:15:37 »
Nee, Sven is ook zeker niet mijn favoriet. Hij wil gewoon overdreven opvallend verdacht doen - maar zo onsubtiel en bot dat ik het niet kan waarderen. Heb ook het gevoel dat hij erg vol van zichzelf is en een groot ego heeft (zoals hij niet het gênante moment wil zeggen). 

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #17 Gepost op: 22-03-2021, 17:08:52 »
Ik denk dat Sven heel anders ineen steekt dan de rest van de groep. In de intro vond ik al dat er wat Sergio Herman trekjes inzaten. En ik denk dat dat een stukje (zelfstandig) ondernemer zijn is. Gewend om zelf de paden op te gaan om zijn vooraf gemaakt plan tot uitvoer te brengen. En zo iemand moet dan in de mol dat ineens volledig uit handen geven, ja ik kan dan begrijpen dat je bij 100 klokken denkt voert ik ga hier geen energie in steken.

Is dat opvallend verdacht willen worden? Is dat mollen?  Nah denk het niet, ik denk dat hij gewoon voor zichzelf het onmogelijke van het gegeven zag en dacht ik laat dit aan me voorbij gaan. 

Wat wel Mols is , is het terugkeren naar de salamander op moment dat hij op ijswens in had moeten gaan.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #18 Gepost op: 22-03-2021, 17:25:23 »
Dat laatste is inderdaad mols. Maar ook van Lennart trouwens die uit zichzelf al snel op iets anders over lijkt te willen gaan en kennelijk (tenzij Sven weer molde) de naam van de ijszaak ook niet meer duidelijk herhaald heeft.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2021, 17:28:13 »
Ietsje off-topic , wat Sven en lennart hier dus mols doen , is precies het tegenovergestelde van Phillip en noah. Zij melden ( in de montage) zeer duidelijk de bus en het nummer van de vraag.  Hierdoor kandidaten punten voor die 2.