Auteur Topic: [kandidaat] Sven  (gelezen 19485 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2021, 00:48:28 »
Was het namens Sven niet bedoeld dat hij juist Lennart verdenkt als mol? Ze zitten al sinds het begin met elkaar op de kamer.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2021, 09:50:07 »
Eens met Reflektor. Zo zag ik het ook, en dat kan je als mol ook prima doen :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2021, 11:58:16 »
Zit terug te kijken en naast het feit dat Sven het tempo aangeeft en de anderen daarmee opjaagt (en verdacht neer zet), wil hij wellicht ook zo snel mogelijk bij de wijn persers aankomen. Zij moeten stoppen met persen zodra de anderen er zijn en halen mogelijk hierdoor niet het benodigde aantal liters wijn. Molactie wat mij betreft.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2021, 14:46:17 »
Was het namens Sven niet bedoeld dat hij juist Lennart verdenkt als mol? Ze zitten al sinds het begin met elkaar op de kamer.
Dat was ook mijn idee en dan is het ook vrij logisch dat je dit hier en nu laat zien. Immers, het zegt dan niet dat Lennart de mol is. Des te grappiger als hij het wel blijkt te zijn, en Sven de finale niet zou bereiken. Ik heb geen idee of Sven ook echt op Lennart zit, maar dit zou je altijd kunnen doen ook al verdenk je de persoon in kwestie niet. Altijd leuk voor het programma.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2021, 16:25:49 »
Ongeacht de intentie lijkt het mij inderdaad ook typisch iets voor de laatste aflevering/de montage na de ontknoping als hij de Mol is, en niet voor nu. Dus weer een minpuntje, naast zijn overduidelijke gemol in de eerste aflevering en de verdenkingen als gevolg. Toch was hij in de wijnopdracht erg verdacht en heeft hij ook belabberd gezongen. Onverdacht, maar niet afgeschreven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #45 Gepost op: 29-03-2021, 16:56:49 »
Ongeacht de intentie lijkt het mij inderdaad ook typisch iets voor de laatste aflevering/de montage na de ontknoping als hij de Mol is, en niet voor nu. Dus weer een minpuntje, naast zijn overduidelijke gemol in de eerste aflevering en de verdenkingen als gevolg. Toch was hij in de wijnopdracht erg verdacht en heeft hij ook belabberd gezongen. Onverdacht, maar niet afgeschreven.
Jij hebt het hier kennelijk over Sven, ik heb het over Lennart. Een kandidaat die via wat dan ook zichzelf aanwijst als Mol is inderdaad iets voor de finale. Dit is iets heel anders.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #46 Gepost op: 29-03-2021, 19:34:31 »
Dit is een van mijn molkandidaten. Hij had de ideale positie om tijdens de wijnwandeling de groep te snel naar voren te trekken, waardoor fouten gemaakt werden. En in aflevering 1 was hij het geloof ik die (in mijn ogen overdreven) stond te lachen in de klokkenwinkel.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2021, 11:41:13 »
Zomaar een zijstraat. Sven heeft een vennoot met wie hij samen de croque bar heeft. Als zij nou eens mol 1 en mol 2 zijn? Vanwege corona was er in de croque bar toch niks te doen?
Zijstraat op basis van de positie en gedrag van Sven in de eerste opdracht. Hij staat bij de slimmeriken, raad 1 keer goed, maar schiet dan weer mis. Een houding van "we zien het wel hoe dit uitpakt" omdat hij niet zeker is van zijn plek, maar het zijn vennoot ook gewoon gunt. En wij maar zoeken naar een mol die zijn/haar positie verdedigd.
Sven die met twee glazen binnenhalen boven iedere verdenking verheven is. Tempo heeft hij goed gedaan 5 minuten voor de 120 minuten binnen, dat is netjes. Voor de rest heeft Sven nog niks verdiend, integendeel.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2021, 12:31:24 door foxhunter »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2021, 12:13:01 »
Leuk bedacht, maar ik denk niet dat men bij Woestijnvis koppels kandidaten aanneemt omdat het zo zielig voor hen is dat ze weinig omhanden hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2021, 12:59:13 »
De oberopdracht kon hij natuurlijk niet laten mislukken, maar ik zie in hem hier echt een gefrustreerde kandidaat die niet snapt hoe moeilijk het voor de gemiddelde mens is met een plateau rond te lopen. Die 0 euro bij zingen, dat was me waarschijnlijk ook overkomen. Sommige mensen kunnen gewoon echt niet zingen. En in opdracht 3 vind ik hem vrij passief. Hij had vooral Annelotte duidelijk hoog op zijn lijstje na opdracht 2, wat mogelijk wel eens kon bijdragen aan zijn doorstoten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #50 Gepost op: 2-04-2021, 11:46:27 »
Inspecteur Witse proostte op de kamer met een flesje bier met Lennart. De laatste zei Skol, maar Sven zei mol. En Sven schreef met Voltaren mol op de rug van Lennart. En hij ging door bij de bunker-executie-2-van-5. Sven lijkt iemand die ver gaat komen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #51 Gepost op: 2-04-2021, 12:40:12 »
Ik schrap Sven nog niet helemaal.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #52 Gepost op: 5-04-2021, 00:20:27 »
Als hij een mol is baal ik dat we nog weken met 'm opgescheept zitten maar hoop ik dat ie een rol speelde.
Anders ben ik op zachtst gezegd geen fan van 'welke man weet nou niks van voetbal?' 'ik haat knuffelen' 'ik hou niet van dieren' en 'ik ga echt niet met een roze uitgedost hondje lopen'. Get over yourself.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #53 Gepost op: 5-04-2021, 00:21:50 »
Valt bij de domino wederom door de mand als kandidaat. Bij de honden ook weinig invloed tov de andere twee. Nee, geen mol.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #54 Gepost op: 5-04-2021, 18:30:06 »
Als hij een mol is baal ik dat we nog weken met 'm opgescheept zitten maar hoop ik dat ie een rol speelde.
Anders ben ik op zachtst gezegd geen fan van 'welke man weet nou niks van voetbal?' 'ik haat knuffelen' 'ik hou niet van dieren' en 'ik ga echt niet met een roze uitgedost hondje lopen'. Get over yourself.

Mee eens, op het knuffelen na, sommige mensen houden daar gewoon echt niet van. Verder doet hij wel heel stereotiep.

No Milk today???

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #55 Gepost op: 5-04-2021, 22:07:15 »
er werd een scherpe opmerking gemaakt tijdens het invullen van de test.
Hij is heel competitief tijdens bijvoorbeeld tafeltennis, maar bij de opdrachten geeft hij snel op...
Toch hem in de gaten blijven houden, hij heeft nog heel weinig goed gedaan, behalve 2 wijnglazen naar beneden gebracht.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2021, 13:40:02 »
Zit terug te kijken en naast het feit dat Sven het tempo aangeeft en de anderen daarmee opjaagt (en verdacht neer zet), wil hij wellicht ook zo snel mogelijk bij de wijn persers aankomen. Zij moeten stoppen met persen zodra de anderen er zijn en halen mogelijk hierdoor niet het benodigde aantal liters wijn. Molactie wat mij betreft.
ja dat denk ik dus ook. Heeft hij het parcours al eens eerder gedaan?
Hij geeft ook altijd commentaar bij de opdrachten en doet vrijwel niets of toch zeer weinig. Ook met de dominosteentjes snel opgeven. Dat lachen bij de klokken, het vals zingen..enz.
Ik verdenk m toch ook een beetje.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2021, 14:07:03 »
Nadat Philip op het laatst al die stenen omgooit geeft Sven niet alleen op, hij smijt uit woede ook nog eens wat steentjes weg waardoor er nóg extra stenen omvallen. Ik geloof niet dat hij de Mol is, maar dit zou wel een leuke molactie zijn dan. ;D

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2021, 17:41:56 »
Ik heb Sven eigenlijk weinig verdacht en ik vroeg me af waarom, aangezien hij werkelijk bij elke opdracht lijkt te saboteren. Sinds aflevering 1 wordt hij neergezet als een nonchalant figuur, die alles met een korreltje zout lijkt te nemen en er plezier uit haalt om verwarring te stichten. Ondertussen doet hij weinig dingen echt goed. Een overzichtje:

Aflevering 1:
Opdracht 1.1 (maisveld)
Geeft één goed antwoord, raakt als enige geen doelwit. Zijn mogelijke molstrategie zou kunnen zijn om zoveel mogelijk kandidaten door laten gaan, om kans op geld uit de pot te verhogen en het moeilijker te maken voor de reservemol.
Opdracht 1.2 (knuffelen)
Vindt niks in de koekoeksklokwinkel, geeft niet het goede antwoord op de vraag, geeft Lennart niet de goede informatie waardoor ook hij zijn vraag niet goed kan beantwoorden
Opdracht 1.3 (namen zoeken)
Vindt geen naam, kijkt naar plaatje met Jasmien erop

Opdracht 2.1 (carpool karaoke)
Manoeuvreert zich in de zangpositie, waar hij voor 0 euro zingt, beeldt in geen van de andere drie gevallen een doorslaggevend woord uit
Opdracht 2.2 (glazen tillen)
Neemt een heel hoog tempo aan, waardoor verscheidene mensen hun glazen laten vallen. Had er zo ook voor kunnen zorgen dat de andere deelopdrachten gestaakt hadden moeten worden.
Opdracht 2.3 (atoombunker)
Houdt zich op de achtergrond, maar lijkt ook de rode knop in te willen drukken en de anderen daarover voor te willen liegen

Opdracht 3.1 (honden)
Zit in team dat van de 2000 euro maar 100 euro ophaalt.
Opdracht 3.2 (domino)
Hij lijkt zich op de achtergrond te houden en hij doet geen deelopdrachten. Ik vind hem hier niet vreselijk verdacht, hij lijkt goed mee te werken. Wat wel verdacht is:
-   We zien hem de 0 van de 500 laten omvallen.
-   Hij smijt, zoals Heinz hierboven zei, dominosteentjes op de rest van de blokjes en sommeert de rest te stoppen. Lijkt bij zijn fanatieke karakter te passen, maar is ook sabotage.
-   Hij stemt op Philip & Samina en Jasmien & Katrien als duo’s om de deelopdrachten te doen, naar mijn idee de kandidaten die voor pasvragen zijn gegaan.

Als ik zie hoe oprecht hij op de executie in aflevering 2 lijkt te reageren op het vertrek van Kevin, zou ik hem meteen afschrijven. Maar de hoeveelheid mogelijke sabotages is niet gering.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Sven
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2021, 17:57:39 »
Tegelijkertijd wordt de Sven het vaakst genoemd als verdachte, op de voet gevolgd door Philip. En ik heb de indruk dat hij soms onnodig verdacht wordt neergezet in de montage. Hij maakt een heel passieve indruk in het park, terwijl dat een gouden molpositie is. Als je daar als Mol terecht komt, moet je er toch ook gebruik van maken? Anders raak je alleen maar verdacht op niets af.
EDIT: Nou ja, hij plakt wel de namen van de honden op de boom. Maar verder heb ik hem weinig zien doen. Ik zie het niet in hem, maar je hebt gelijk: misschien wordt Sven wel onderschat.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2021, 18:02:17 door Molest »