Sven manneke..had ik toch op jou over moeten stappen vorige week? Na mijn analyse van de bomopdracht? Wat speel je het goed. En wie had beter de mol twee keer kunnen verslaan dan de mol zelf?
Sven is juist superverdacht. Door goede en slechte acties voor de pot te doen. Hij lijkt het erg goed te doen als regisseur. Maar zorgt er wel voor dat hij als laatste de hoorn mag blazen. En juist op het belangrijkste moment gaat dit fout. Terwijl hij het heel goed deed daarvoor. De bierglazen kon hij rustig goed zetten, hij wist toch dat de opdracht zou mislukken.
Het minigolf doet hij het snelst van allemaal. Maar daarna gaat hij klooien met dat board waardoor er veel tijd verloren gaat. Ik geloof niet dat hij maar niet doorhad dat zijn board verkeerd om lag. Blijkbaar stuntelde hij zo geloofwaardig dat Samina dacht dat hij het echt niet doorhad. Kom op zeg. Daarvoor ging hij er prima mee om.
Ik geloof eerder dat Sven meer dingen expres deed waardoor geld uit de pot bleef. Het stomme lachen bij de koekoeksklokken, zeggen dat Lennart zijn ijstentje niet genoemd had, het vals zingen bij de karaoke, het niet vinden van namen, goals weggeven bij het voetbal en de 5000 euro verspelen bij de bomopdracht.
Daartegenover heeft hij met de volle glazen aan het begin vertrouwen gekweekt bij de anderen. Terwijl hij toch best tempo hield vooraan.
Ja, ik denk echt dat de horeca- uitbuiter de mol is. Een goeie ook
Mijn pool is helaas al verloren.